• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lotus markės automobiliai yra žinomi visame pasaulyje, tačiau nėra tokie populiarūs kaip norėtų kompanijos vadovai. Vis dėlto ar kiekvienas gali sau leisti nusipirkti nelabai praktišką, nelabai ekonomišką, tačiau puikią adrenalino mašiną pagamintą D.Britanijoje? Tikrai ne visi, todėl gatvėje išvysti bent vieną Lotus markės automobilį yra tikra šventė.
Šį kartą jus supažindinsime ne su vienu, bet su trimis automobilių, o tiksliau - Lotus entuziastais, kurie reikia šiek tiek daugiau negu statistiniam greičio maniakui.
Iš pirmo žvilgsnio šie Lotus yra labai panašūs. Aerodinamiški, seksualių formų sportiški automobiliai iš tikro yra visiškai skirtingi. Tad pradėkime nuo James'o baltos spalvos ExigeCup 260.

Lotus markės automobiliai yra žinomi visame pasaulyje, tačiau nėra tokie populiarūs kaip norėtų kompanijos vadovai. Vis dėlto ar kiekvienas gali sau leisti nusipirkti nelabai praktišką, nelabai ekonomišką, tačiau puikią adrenalino mašiną pagamintą D.Britanijoje? Tikrai ne visi, todėl gatvėje išvysti bent vieną Lotus markės automobilį yra tikra šventė.
Šį kartą jus supažindinsime ne su vienu, bet su trimis automobilių, o tiksliau - Lotus entuziastais, kurie reikia šiek tiek daugiau negu statistiniam greičio maniakui.
Iš pirmo žvilgsnio šie Lotus yra labai panašūs. Aerodinamiški, seksualių formų sportiški automobiliai iš tikro yra visiškai skirtingi. Tad pradėkime nuo James'o baltos spalvos ExigeCup 260.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

11365894855_9c4026c393_b


Jeigu domitės automobiliais, turėtumėte tikrai žinoti, kad norint kuo greičiau įveikti posūkius, jūsų garaže turi atsirasti Lotus Exige, kuris turi tik tai kas reikalinga vairuotojui. Nėra jokių papildomų niekučių, kurie sugadintų vairavimo malonumą. Prie puikaus balanso prisideda 260 arklio galių išvystantis Toyota 2ZZ-GE motoras ir 890 kilogramų sveriantis kėbulas. Tai reiškia, kad britiškas mažylis turi tokį patį svorio ir galios santykį kaip ir C63 AMG ar 420 arklio galių išvystantis R32 GTR. Tad kuo Elise 260 Cup skiriasi nuo Exige? Kitaip negu Exige, baltos spalvos Cup 260 važiuoklė yra subalansuota lenktynių trasoms.

REKLAMA

11365987894_5504e67bb6_b


Exige Cup 260 nuo standartinio modelio skiriasi agresyvesnėmis kėbulo detalėmis. Žymiai didesnis priekinis splitteris, kuris atrodo buvo pasiskolintas iš Formulės 1 bolido.
Cup 260 taip pat turi ir didesnius bei galingesnius stabdžių diskus, kurie atkeliavo iš AP Racing. Kadangi mašina skirta pramogoms lenktynių trasoje, britai pasirūpino, kad per daug įsijautus į Kimio Raikkoneno vaidmenį Exige galėtų sustoti laiku.

REKLAMA
REKLAMA

11366057774_029509b0c2_b


James'as teigia, kad dar prieš įsigydamas Lotus, turėjo keletą galingų Lancer evoliucijų, kurios jam suteikė tikrai daug malonių akimirkų. Tačiau kas privertė persėsti iš japoniško ir tvirtai suręsto sedano į velnias žino kaip sukonstruotą britišką bitutę? James'as tikina, kad atėjo metas, kai norėjosi tikro vairuotojo automobilio. Jeigu kalbėtume tik apie vairavimo malonumą, japoniškas ketverių durų sedanas turėtų bėgti ir šauktis pagalbos, nes vargu ar kas nors apskritai pasaulyje gali prilygti Lotus Exige.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

11365972425_a6ba6ceeb6_b


Pereikime prie kito Lotus klubo nario Evano, kuris pasaulį džiugina oranžinės spalvos Exige. Kitaip negu James'as, kuris savo gyvenime turėjo tik vieną Lotusą, Evanas gali pasigirti savo garaže turėjęs net penkis. Būtent šis Exige yra penktasis Lotusas, kurį vyras nuolatos smaugia iki uždusimo.
Reikėtų paminėti, kad šis Lotus prieš keletą metų niekuo nesiskyrė nuo kitų Exige modelių, kurie išriedėdavo pro gamyklos duris D.Britanijoje. Standartiniai Exige turi tokį patį motorą kaip ir Exige S ar Exige Cup 260, tačiau jo variklio galia siekia tik 193 arklio galias. Būtent toks egzempliorius pateko į Evano rankas.

REKLAMA

9247706556_a219d31ccd_b


Kadangi tai yra ne tik kasdieninis automobilis, bet ir žaisliukas lenktynių trasoje, Evanas nepasikuklino ir atliko keletą modifikacijų. Variklio galia padidėjo iki 244 arklio galių, o svoris sumažėjo iki maždaug 900 kilogramų. Standartinis Exige sveria maždaug 20-30 kilogramų daugiau.
Rezultate turime automobilį, kurio galios ir svorio santykis yra geresnis (355 AG/t)  negu Ferrari F430 (342 AG/t)ir Lamborghini Murcielago (352 AG/t).

REKLAMA

9244930473_1ba697028f_b


Matt'as turbūt yra pats rimčiausias kuklaus Lotus klubo narys. Kol kiti du džiaugiasi šiek tiek patobulintomis Exige versijomis, Matt'as turi pačią rimčiausią ir geidžiamiausią Exige modifikaciją -  Exige Scura Edition.
Iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad tai tiesiog Exige su šiek tiek mandresne kėbulo spalva, tačiau taip tikrai nėra. Matt'as teigia, kad tai yra viena rečiausių Exige modifikacijų pasaulyje. Lotus išviso pagamino tik 35 šios modifikacijos egzempliorius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

11365993366_989de81009_b


Kuo Scura geresnė už jau anksčiau parodytas? Techniškai ji yra identiška Exige Cup 260, tačiau turi daugiau įvairiausių niekučių ir priedų. Pavyzdžiui, Ohlins reguliuojami amortizatoriai, stabilumo kontrolė, Launch control'as ir specialiai šiam modeliui sukurti lengvesni ratlankiai. Palyginus su Exige Cup 260, Matt'o Lotus sveria 15 kilogramų mažiau. Štai jums ir dieta.

REKLAMA

11366090023_fc5b38fc0a_b


Matt'as tikina, kad jeigu reikėtų rinktis iš 600 arklio galių turinčio GT-R ar Exige, vyras pasirinktų Lotusą. Kodėl? Pasak vyro, joks kitas automobilis nesuteikia tokio vairavimo malonumo kaip Exige.
Tiesiojoje galingesni automobiliai jus tikrai aplenks, tačiau posūkiuose vargu ar sugebėsite pabėgti nuo šios darbščios skruzdelės, kuri vingiuotas lenktynių trasos atkarpas įveikia žaibišku greičiu.

REKLAMA

11366081963_795c7ec7fe_b


Taig, apibendrinimui. Nors Lotus šiuo metu išgyvena ne pačius geriausius laikus, tačiau šie britų inžinierių kūriniai puikiai parodo ką galima padaryti, jeigu orientuojamasi į vairavimo malonumą, o ne į technologinį pranašumą. Visi žinome, kad automobiliuose esanti elektronika mus tik lepina, o ne teikia malonumą.
Galime tik pasidžiaugti, kad kadaise Colino Champano išrasta formulė veikia iki šiol.

11365998746_ed82d5f63a_b



11366021396_fdd16fe6ce_b


Interneto platybėse suradote ką nors įdomaus? O galbūt norite parodyti kokį nors bajerį, projektą ar tiesiog su mumis pasilabinti? Rašykite : 
[email protected]


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų