• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jungtinėse Amerikos Valstijose kitą savaitę prasidės didžiausia patobulintų automobilių paroda - „SEMA“. Kiekvienais metais į šią parodą atvyksta keli šimtai tūkstančių lankytojų, kurie akimis valgo kiekvieną pagražintą automobilį.
Ši paroda yra išskirtinė tuo, jog jai pakankamai daug dėmesio skiria įvairūs automobilių gamintojai. Bene didžiausią dėmesį šiai parodai skiria „Toyota“ koncernui priklausantis automobilių gamintojas „Scion“.
„Scion“ šiemet nusprendė elgtis truputėlį kitaip. Vietoj to, kad automobilius patikėtų tam tikroms dirbtuvėms, kompanijos atstovai nusprendė trijų „Scion FR-S“ raktelius įteikti „Super Street“, „Speedhunters“ ir „GT Channel“ redakcijoms. Kiekviena redakcija privalėjo, pagal savo nuožiūra patobulinti „Scion FR-S“ automobilį ir jį pristatyti „SEMA“ parodoje.

Jungtinėse Amerikos Valstijose kitą savaitę prasidės didžiausia patobulintų automobilių paroda - „SEMA“. Kiekvienais metais į šią parodą atvyksta keli šimtai tūkstančių lankytojų, kurie akimis valgo kiekvieną pagražintą automobilį.
Ši paroda yra išskirtinė tuo, jog jai pakankamai daug dėmesio skiria įvairūs automobilių gamintojai. Bene didžiausią dėmesį šiai parodai skiria „Toyota“ koncernui priklausantis automobilių gamintojas „Scion“.
„Scion“ šiemet nusprendė elgtis truputėlį kitaip. Vietoj to, kad automobilius patikėtų tam tikroms dirbtuvėms, kompanijos atstovai nusprendė trijų „Scion FR-S“ raktelius įteikti „Super Street“, „Speedhunters“ ir „GT Channel“ redakcijoms. Kiekviena redakcija privalėjo, pagal savo nuožiūra patobulinti „Scion FR-S“ automobilį ir jį pristatyti „SEMA“ parodoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

15388259602140384688


Taigi, pirmasis darbas priklauso „Super Street“ komandai, kuri „Scion FR-S“ papuošė puikiai atrodančiu bodykit'u, 18 colių ratlankiais, „KW Clubsport“ reguliuojamo aukščio amortizatoriais, „Recaro Sportster CS“ sėdynėmis, saugos lankais ir geresne garso sistema. Taip pat nemažai darbo buvo įdėta variklio skyriuje. 4 cilindrų motoras gavo „Borla“ firmos galvą, „Wilwood“ išmetimo sistemą, cilindrus ir stūmoklius.

REKLAMA

1224913795507992828


Antrasis darbas priklauso „Speedhunters“ kolektyvui. Šie vaikinai nusprendė, jog „Scion FR-S“ trūksta dailesnio priekinio splitter'io, galinio difuzoriaus, „Aero Jacket“ firmos bagažinės dangčio su „kukliu“ spoileriu.
Modifikacijų sąraše taip pat yra saugos lankai, greitai nusiimantis vairas, keturi taškų saugos diržai, o 2 litrų motoras gavo „Cosworth“ turbokompresorių.

REKLAMA
REKLAMA

1003856058182975589


Paskutinis dalyvis - „GT Channel“ redakcijos darbas. Vaikinai „FR-S“ aprūpino „TRD“ priekiniais žibintais, slenksčiais ir sparnais. Galinis spoileris, veidrodėliai, kapotas, galinis difuzorius ir bagažinės dangtis atkeliavo iš „Avest“ kompanijos.
Kiti patobulinimai : „Takata“ diržai, „TRD“ pavarų perjungimo svirtis, „Recaro“ sėdynės, „KW“ amortizatoriai, „HKS GT“ turbokompresorius, „Ganador“ išmetimo sistema.
00

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų