Taigi, pirmasis darbas priklauso „Super Street“ komandai, kuri „Scion FR-S“ papuošė puikiai atrodančiu bodykit'u, 18 colių ratlankiais, „KW Clubsport“ reguliuojamo aukščio amortizatoriais, „Recaro Sportster CS“ sėdynėmis, saugos lankais ir geresne garso sistema. Taip pat nemažai darbo buvo įdėta variklio skyriuje. 4 cilindrų motoras gavo „Borla“ firmos galvą, „Wilwood“ išmetimo sistemą, cilindrus ir stūmoklius.
Antrasis darbas priklauso „Speedhunters“ kolektyvui. Šie vaikinai nusprendė, jog „Scion FR-S“ trūksta dailesnio priekinio splitter'io, galinio difuzoriaus, „Aero Jacket“ firmos bagažinės dangčio su „kukliu“ spoileriu.
Modifikacijų sąraše taip pat yra saugos lankai, greitai nusiimantis vairas, keturi taškų saugos diržai, o 2 litrų motoras gavo „Cosworth“ turbokompresorių.
Paskutinis dalyvis - „GT Channel“ redakcijos darbas. Vaikinai „FR-S“ aprūpino „TRD“ priekiniais žibintais, slenksčiais ir sparnais. Galinis spoileris, veidrodėliai, kapotas, galinis difuzorius ir bagažinės dangtis atkeliavo iš „Avest“ kompanijos.
Kiti patobulinimai : „Takata“ diržai, „TRD“ pavarų perjungimo svirtis, „Recaro“ sėdynės, „KW“ amortizatoriai, „HKS GT“ turbokompresorius, „Ganador“ išmetimo sistema.