„Volvo Polestar S60“ turėtų konkuruoti su BMW M3, „Audi RS4“ ir „Mercedes-Benz C450 AMG“. Aš jį lyginau su „Peugeot 308 GTi“ ir „Porsche Boxster S“, tad posūkiuose „Volvo“ atrodė lyg dramblys porceliano parduotuvėje. Didžiausia jo problema – didelė masė ir priekinių ratų noras pabėgti iš geriausios trajektorijos. Pavarų dėžė irgi nėra pati tiksliausia. Žeminant pavaras automobilis šiek tiek išsibalansuoja, o greitėjant galėtų pavaras keisti sparčiau. Bet sportinių automobilių kategorijoje šis „Volvo“ yra pats praktiškiausias. Ir galingiausias! 367 AG smogia į nugarą lyg kumščiu. Pasinaudojus gudriai užmaskuotu maksimalios galios režimu, motoras nuryja papildomą dopingo tabletę ir veža taip, lyg kovotų dėl olimpinio aukso. Jei ne sportiškumą išduodanti ryški spalva, gatvėje jo neatskirčiau nuo įprasto „Volvo“ sedano. Kelios mėlynos siūlės ant vairo ir sėdynių ir keleiviams nepasufleruos, kad jie sėdi ant tiksinčios bombos. Bet įsivaizduokite BMW vairuotojo veidą, kai „Volvo“ per porą sekundžių išnyks už horizonto.
„Peugeot 308 GTi“ parodo, jog nereikia įmantrių kompiuterių ar daug galios, kad pajustum tikrą vairavimo malonumą. Aišku, ant popieriaus jis beveik viskuo nusileidžia „Porsche“ ir „Volvo“. Nors jis ir lengviausias, bet „tik“ (!!!) 272 AG variklis iki 100 km/val. jį gena „vos“ per 6 sekundes. Pažiūrėjus į konkurentus, lyg ir nieko įspūdingo. Bet man vis tiek norėjosi vėl ir vėl grįžti prie „Peugeot“. Mechaninė pavarų dėžė suteikia dar didesnį automobilio valdymo jausmą. Tu jauti ir žinai, ką kitą akimirką darys šis vikruolis. Mažas vairas leidžia milimetro tikslumu nukreipti „Peugeot“ reikiama trajektorija. Jis valdomas taip lengvai lyg mano gokartas, o komforto jame beveik kaip limuzine. Net tiems, kurie skeptiškai žiūri į karštuosius hečbekus, jis tikrai patiks.
GALERIJA
Nuotraukų autorius - Arnoldas Ivanauskas