• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sekmadienį Vilniaus troleibusų parkas minės 60-ies metų jubiliejų – 1956-ųjų lapkričio 6-ąją atidaryta pirmoji troleibusų linija „Antakalnis–Stotis“. Ką žinome apie šių transporto priemonių istoriją Lietuvoje?
Vilniaus troleibusų protėvis – arklinis tramvajus, miestiečių vadintas konke, veikė Vilniuje 1893–1925 metais. Elektrinio tramvajaus sostinėje niekada nebuvo. Tiesa, pirmieji Vilniaus troleibusai buvo perdaryti tramvajai.
Pirmieji troleibusų maršrutai – „Antakalnis–Stotis“ ir „Stotis–Žvėrynas“. Jie pasirinki neatsitiktinai – tai buvo pelningiausi to meto maršrutai. Tarpukariu piko valandomis būdamo pervežama net po 500 keleivių.
Gidė Danuta Bernatovič pasakoja, kad pirmųjų troleibusų bilietai atrodė gerokai kitaip nei dabartiniai.
„Buvo tokia ritė, atvyniojamas bilietėlis, nuplėšiamas, atiduodama grąža. Tik vėliau atsirado tokie lyg ir kasos aparatai. <...> Ten reikėdavo įmesti keturias kapeikas, apsukti rankenėlę ir pačiam nuplėšti bilietuką“, – pasakoja gidė.
Daugiau įdomių faktų apie troleibusų istoriją – reportaže.

VIDEO


Sekmadienį Vilniaus troleibusų parkas minės 60-ies metų jubiliejų – 1956-ųjų lapkričio 6-ąją atidaryta pirmoji troleibusų linija „Antakalnis–Stotis“. Ką žinome apie šių transporto priemonių istoriją Lietuvoje?
Vilniaus troleibusų protėvis – arklinis tramvajus, miestiečių vadintas konke, veikė Vilniuje 1893–1925 metais. Elektrinio tramvajaus sostinėje niekada nebuvo. Tiesa, pirmieji Vilniaus troleibusai buvo perdaryti tramvajai.
Pirmieji troleibusų maršrutai – „Antakalnis–Stotis“ ir „Stotis–Žvėrynas“. Jie pasirinki neatsitiktinai – tai buvo pelningiausi to meto maršrutai. Tarpukariu piko valandomis būdamo pervežama net po 500 keleivių.
Gidė Danuta Bernatovič pasakoja, kad pirmųjų troleibusų bilietai atrodė gerokai kitaip nei dabartiniai.
„Buvo tokia ritė, atvyniojamas bilietėlis, nuplėšiamas, atiduodama grąža. Tik vėliau atsirado tokie lyg ir kasos aparatai. <...> Ten reikėdavo įmesti keturias kapeikas, apsukti rankenėlę ir pačiam nuplėšti bilietuką“, – pasakoja gidė.
Daugiau įdomių faktų apie troleibusų istoriją – reportaže.

VIDEO


REKLAMA



1462349368_LRT_lt

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų