• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu prieš dvidešimt metų kas nors pasiūlytų į sportišką automobilį sumontuoti dyzelinį variklį, daugelis greičiausiai tam žmogui nukirstų galvą. Tačiau šiuolaikiniai dyzeliniai varikliai pasižymi ne tik didžiuliu sukimo momentu, bet ir pakankamai sodriu balseliu, kuris tikrai neprimena dyzelinio variklio.

Jeigu prieš dvidešimt metų kas nors pasiūlytų į sportišką automobilį sumontuoti dyzelinį variklį, daugelis greičiausiai tam žmogui nukirstų galvą. Tačiau šiuolaikiniai dyzeliniai varikliai pasižymi ne tik didžiuliu sukimo momentu, bet ir pakankamai sodriu balseliu, kuris tikrai neprimena dyzelinio variklio.

REKLAMA


D.Britanijoje įsikūrusi automobilių kompanija Trident teigia, jog sukūrė ekonomiškiausią ir greičiausią tokio tipo automobilį. Kaip jiems pavyko, tai pasiekti? Aštuonių cilindrų dyzelinis motoras išvystantis 650 arklio galių ir 1433 NM sukimo momentą.
Trident iškart pristatė ne vieną, bet tris modelis : Iceni, Magna ir Venturer. Visi trys modeliai turi skirtingus kėbulo tipus, tačiau visų trijų modelių galinius ratus suka toks pats, 6.6 litro dyzelinis agregatas, kuris leis automobiliui pasiekti 305 km/val. greitį.
Pasak kompanijos atstovų, naujasis automobilis su vienu degalų baku galės nuvažiuoti net 3000 kilometrų. Vidutinės kuro sąnaudos sieks vos 3.4 litro šimtui kilometrų.
Iš piršto laužti teiginiai? Ne visa. Kompanijos atstovai sako, jog važiuojant 110 km/val. greičiu, variklio sūkių rodyklė „kabės“ ties 980 aps/min.
Kaina? 400.000 litų.
Galerija : 
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų