Kaip pasakė, taip ir padarė. „Treser“ darbuotojai kaip donorą pasiėmė antros kartos Volkswagen Golf GTI, kuris po kapotu jau turėjo 16 vožtuvų benzininį agregatą. Vietoj to, kad Golfą nurengtų ir tiesiog papuoštų jį brangesniais skarmalais, kompanijos specialistai variklį sumontavo per vidurį, atsikratė visų nereikalingų interjero detalių ir sumontavo ne medžiaginį, bet metalinį sulankstomą stogą.
Įdomiausia yra tai, kad naujasis kabrioletas galėjo pasigirti keliais elementais, kuriais Audi gyrėsi 1993, kai pristatė naujos kartos Audi A8. Treser Roadster T1 turėjo iš aliuminio pagamintą monokoko konstrukciją, kuri padėjo ne tik drastiškai sumažinti svorį, bet ir sutvirtinti kėbulo struktūrą.
Nors kompanijos vadovai siekė sukurti lengvą ir puikiai valdomą kabrioletą, tačiau jiems pavyko įgyvendinti tik vieną. Inovatyvūs sprendimai privedė iki to, kad galutinis variantas svėrė 1100 kilogramų. Tai nėra labai daug, tačiau „Treser“ specialistai tikėjosi, kad jiems pavyks sukurti kabrioletą, kuris svertų ne daugiau kaip 900 kilogramų.
Kaip matote patys, automobilis priaugo nereikalingus 200 kilogramų, tad kas buvo kaltas už storesnį pilvą? Daugiausiai viršsvorio turėjo didžiuliai ratlankiai, sunkus sulankstomo stogo mechanizmas ir keletas priekinės važiuoklės sutvirtinimų.
Puikios idėjos ir neįtikėtinas užsivedimas kuriant šį automobilį privedė „Treser“ kompaniją iki bankroto slenksčio. Dėl neįtikėtinai didelių kūrimo kaštų, būtent šis modelis turėtų būti kaltas „Treser“ bankroto.
Tiesa, reikėtų paminėti, jog kol daugelis kompanijos specialistų darbavosi ties Roadster T1, maža grupelė inžinierių krapštėsi ties dar vienu projektu - T2. Šį kartą, tai buvo ne kabrioletas, o futuristiškai atrodantis hečbekas, kuris buvo sukurtas ant Volkswagen Golf platformos.
Deja, bet apie šį modelį žinoma labai mažai.