Gali pasirodyti keista, tačiau Jungtiniuose Arabų Emyratų gyvenantis ponas užsimanė automobilio su kuriuo galėtų vykti į medžioklę. Anksčiau žmonės naudodavo žirgus, tuo tarpu viso pasaulio pinigus turintis magnatas sugalvojo medžioklės procesą šiek tiek patobulinti.
Šeichas bent du ar tris kartus nuolatos atvykdavo į Europą aplankyti savo draugų su kuriais nuolatos keliaudavo į gyvūnų medžioklę. Anuomet daugelis naudojo triukšmingus ir nelabai patogius visureigius, todėl ne veltui brangus šeicho užpakalis pradėjo rodyti ragus.
Viešėdamas pas savo draugus Vokietijoje, vyrui šovė mintis paprašyti kokios nors kompanijos sukurti automobilį, kuris puikiai tiktų medžioklei ir pramogoms miške.
Reikalavimai buvo paprasti : Komfortiškesnis už Range Rover, turintis geresnį pravažumą negu Range Rover, turėtų liuką pro kurį jis galėtų išlįsti ir šaudyti į gyvūnus ir svarbiausia - turėjo būti greitesnis už visus visureigius pasaulyje.
Apsilankęs keliose dirbtuvėse, šeichas netikėtai atsirado šalia Treser įmonės pastato, kuriame jo laukė bendrovės įkūrėjas Walteris Treseris. Jis puikiai žinojo kaip įgyvendinti šeicho užgaidą, todėl net nevyniojo žodžių į vatą ir susitikimo metu nupiešė būsimo automobilio eskizą, kuris iškart patiko naujos mašinos ieškančiam medžiotojui.
Nieko nelaukę, inžinieriai kibo į darbus ir pradėjo tobulinti pakankamai kasdienišką Audi 90. Vyrai patobulino 5 cilindrų variklį ir iš jo išspaudė 160 arklio galių, pridėjo Michelin TRX padangas, o kėbulo prošvaisa padidėjo iki 19 centimetrų.
Nors mašina nebuvo pati gražiausia pasaulyje, tačiau Treser specialistų patobulinta Audi 90 galėjo susitvarkyti su bet kokia bekele. Automobilį išbandė keli automobilių tema rašę žurnalistai teigė, jog automobilis be problemų gali pasiekti 170 km/val. maksimalų greitį ne ant žvyrkelio ar asfalto, bet vietose, kuriose kelio tiesiog nėra.
Šeichas gavo automobilį, Treser gavo pinigus, tačiau su Audi palaiminu Walteris Treseris norėjo pradėti serijinę šio modelio gamybą. Tik buvo viena bėda - kaina.
Už šį padidinto pravažumo automobilį, vokiečiai norėjo 115.000 tuometinių Vokietijos markių arba maždaug 196.000 litų!