Pirmas blynas prisvilo
Prie „Ignera & Bio Circle by Dynami:t“ ir „DiStyle Racing Team“ ekipos šiemet prisijungė vienas perspektyviausių Lietuvos lenktynininkų Kajus Šikšnelis, šiemet dalyvaujantis ir „Aston Martin Racing“ jaunųjų vairuotojų akademijoje. Deja, pirmasis „Lamborghini Huracan ST EVO“ bandymas aštuoniolikmečiui Parnu, Estijoje esančioje „Porsche Ring“ trasoje nebuvo sėkmingas. Pačiame greičiausiame posūkyje važiuodamas 220 km/val greičiu jis išslydo iš trasos ir trenkėsi į atitvarus.
„Kai pačioje pradžioje dienos gauni tokį šoką, tai nežinai ir ką pasakyti, išmušė iš vėžių. Kajus labai pergyvena dėl to, paguodėm, nuraminom, kad tai neišvengiama lenktynių dalis. Komandoje pirštais nerodome“, - vėliau komentavo M. Matukaitis.
Pirmajai treniruotei susirinkęs kolektyvas taip ir nespėjo prasivažiuoti. Mantas pirmasis ramiai pravažiavo kelis ratus šildydamas stabdžius ir kitus automobilio komponentus, tuomet 9 ratus apsuko Danas Azikejev, kuriam tai buvo pirmoji pažintis su naujuoju pirkiniu, ir galiausiai Kajus anksčiau laiko užbaigė treniruotę.
Atitvarai sumažino žalą
„Kai sužinojau, kurioje vietoje įvyko avarija, net pritūpiau ir susiėmiau už galvos. Žinau, ko ten laukti, ten niekada gerai nesibaigia. Bet jau nukeliavus į vietą vaizdas nebuvo toks blogas. Atitvarai automobilį išgelbėjo, iš pirmo žvilgsnio, nukentėjo daugiausiai kėbulo detalės“, - sakė Mantas.
Automobilį prižiūrintys GSR komandos mechanikai tikslą žalos analizę pateiks šią savaitę išrinkę „Lamborghini“, bet panašu, kad įvykis pasibaigė sėkmingai. Atitvarai čia atsirado nesenai, tačiau jau spėjo išgelbėti „Lamborghini“ nuo visiško suknežinimo. 2018-aisiais toje pat vietoje iš trasos išslydo Džiugo Tovilavičiaus vairuojamas „BMW M3 Big Daddy“, atsitrenkė į šlaitą ir kelis kartus vertėsi. „Race Tech“ kūrinys buvo sudaužytas nepataisomai. Tuo tarpu dabar įrengti atitvarai sustabdė skriejantį Manto Matukaičio ir Dano Azikejev „Huracan ST EVO“ pažeisdami daugiausiai kėbulą. Lenktynininkai patvirtino, kad „Lamborghini“ tikrai važiuos.
Sugrįžo vaikiškas džiaugsmas
Danui Azikejev tai buvo pirmasis kartas prie „Lamborghini“ vairo. Ir nors lenktynininkui neteko su juo susipažinti artimiau, pirmieji ratai paliko neišdildomą įspūdį.
„Pirmąjį važiavimą vertinu gerai. Automobilis? Na, aš esu iškalbus, bet čia sunku surinkti žodžius. Tai visai kitas lygis, kur jau sunkiai spėji koncentruotis į tai, kas vyksta, ir perkrovos visai kitokios, nei su bet kuo, kuo anksčiau važiavau. Labai patiko, atradau kažką naujo, ko nebuvau turėjęs. Sugrįžo senai nepatirtas vaikiškas džiaugsmas. Gaila, neilgam. Patiko tie 9 ratai kuriuos pravažiavau, tai dabar lauksiu, kada galėsiu važiuoti toliau“, - kalbėjo „DiStyle Racing Team“ pilotas.
Nors jau ateinantį savaitgalį toje pat trasoje prasideda Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionatas, avarija „Ignera & Bio Circle by Dynami:t“ ir „DiStyle Racing Team“ lenktyninių planų nesujaukė. Sudegus pagrindinio 6 valandų lenktynių rėmėjo „Hankook“ padangų gamyklai organizatoriams pristigo padangų ir jie leido lenktynininkams pirmajame etape važiuoti su bet kokiomis padangomis. Komanda, susiderinusi automobilio nustatymus „Hankook“ padangoms ir joms suskaičiavusi biudžetą nusprendė praleisti šias lenktynes, nes nebūtų konkurencinga.
Padėka automobilių sporto bendruomenei
Tuo tarpu avarija pakenkė kitai programai. „Ignera & Bio Circle by Dynami:t“ į Estiją buvo pasikvietusi partnerius. Į „Lamborghini“ buvo įmontuota antra sėdynė ir numatytas laikas partnerių važiavimams trasa. Deja, „Lamborghini“ anksčiau laiko buvo užkrautas ant priekabos, tačiau dieną išgelbėjo ten pat besitreniravusi automobilių sporto bendruomenė.
„Noriu nuoširdžiai padėkoti „Porsche“ savininkams, „Energizer Racing“ komandai su TCR bolidu ir kitiems, kurie padėjo įgyvendinti norą suorganizuoti pasivažinėjimą trasoje. Džiaugiuosi galėdamas leisti laiką tokioje draugiškoje ir kolegiškoje bendruomenėje“, - džiaugėsi M. Matukaitis.