Galingieji pešėsi iki kraujo
Didžiausia drama vyko R3000 ir R3000+ klasės važiavimuose. Čia daugumai taškus renkančių čempionato dalyvių kortas sumaišė į trasą iš svajonės pagaliau šį sezoną išlėkusi „Dream 2 Drive“ komanda. Martynas Sidunovas su „Volkswagen Sciroco GT24“ kvalifikacijoje parodė geriausią laiką ir startavęs iš pirmosios pozicijos, rodėsi, lenktynėse liks nepavejamas. Vis tik po kelių ratų jam dėl išbėgusio vairo stiprintuvo skysčio teko sustoti, jis pirmųjų lenktynių nebaigė.
Antrasis važiavimas apvertus starto tvarką ir nustumiant greičiausius į galą prasidėjo tokia makalyne trasoje, kad žiūrovai nespėjo lenkimų skaičiuoti. Jau antrame rate ant „makūškės“ įvyko R3000+ klasės lyderio, „Subaru“ piloto Pauliaus Novako kontaktas su BMW vairavusia Mylita Kiškyte. Paulius dėl sulūžusios priekinės važiuoklės lenktynių nebaigė, Mylita išsilaisvinusi iš žvyro spastų pasiekė finišo vėliavą. O jau trečiame rate Titui Čapkauskui pametus automobilio galinę dalį jis užkabino Šakių posūkyje jį lenkusį ir į priekį besibrovusį Martyną Sidunovą, šiedu apsisuko, Titui į šoną trenkėsi R3000 klasės lyderis Tadas Kaušakys su savo BMW. Visi jie savo pasirodymą baigė žvyre.
Priešpaskutiniame etape „Liqui Moly“ čempionato įskaitoje lyderių pozicijas prarado tiek Paulius Novakas, tiek Tadas Kaušakys. Apdovanojimų ceremonijos metu labiausiai džiaugėsi pusbroliai Dovydas ir Ignas Najai, R3000 klasėje iškovoję pirmą ir antrą vietas. Šešiolikmetis Dovydas pirmą kartą laimėjo lenktynes, Ignas išsiveržė į lyderio poziciją. R3000+ įskaitoje laimėjo Andrius Tamulionis, tačiau antru likęs Tomas Smirnovas tapo lyderiu. Trečią vietą čia iškovojo Artūras Podbareckis.
Tarp „Time Attack“ greičiausiųjų – nauji veidai
Tuo tarpu Lietuvos „Time Attack“ važiavimuose šį kartą ir vėl be didesnės konkurencijos buvo Ramūnas Čapkauskas, su „Cupra TCR“ „Nemuno žiedo“ ratą pravažiavęs per 1:15.4 min. Nors ir šiam „DHL Racing“ lenktynininkui diena neapsiėjo be nuotykių. Pirmojo važiavimo metu jis nesugebėjo pravažiuoti greito rato, nes lūžo automobilio amortizatorius. Bet meistrai jį greitai pakeitė ir antrojo važiavimo metu Ramūnas užsitikrino vietą ant aukščiausio podiumo laiptelio.
Jam pasipriešinti bandė Edvinas Einikis su „Audi S4“. Pirmojo važiavimo metu jis parodė itin gerą 1:15.7 rato įveikimo laiką ir antru važiavimu gerėjant trasos sąlygoms turėjo galimybę jį pagerinti, tačiau tą padaryti atsisakė jo kaprizus parodęs jo automobilis. Edvinas liko antras.
Ant trečiojo laiptelio galingiausioje PRO3000+ klasėje pirmą kartą užkopė kitas „Dream 2 Drive“ atletas, praėjusių metų Lietuvos virtualių lenktynių čempionas Domantas Ladauskas, atėmęs kelis brangius taškus ir „Dynami:t Energy“ komandos sportininko Manto Matukaičio. Šiam lenktynininkui, pratusiam ant podiumo lipti po kelis kartus trečiasis „Ring Challenge“ etapas šiemet nebuvo sėkmingas. Visose trijose klasėse, kur jis dalyvavo, Mantas liko ketvirtas. Po komandai nesėkmingų „Aurum 1006km“ lenktynių abu nukentėję automobiliai nebuvo suremontuoti, tad Mantui teko skolintis techniką. PRO3000+ klasės važiavimuose jis lėkė Tito Čapkausko BMW, su kuria nespėjo įvažiuoti gero laiko antrame važiavime, nes jis sudužo „Liqui Moly“ lenktynėse. PRO3000 klasėje važiavo su senuoju BMW sedanu, kurį kankino techninės problemos.
Užtai labiausiai džiaugėsi Aurimas Mištautas, pirmą kartą laimėjęs „Time Attack“ PRO3000 klasės važiavimą ir išsiveržęs į pirmąją vietą čempionato įskaitoje. Antras liko Izidorius Paukštys.
Visi Lietuvos „Time Attack“ čempionato trečiojo etapo rezultatai:
PRO3000+
- Ramūnas Čapkauskas (Cupra TCR): 1:15.407
- Edvinas Einikis (Audi S4): 1:15.781
- Domantas Ladauskas (Volkswagen Sciroco N24): 1:21.162
PRO3000
- Aurimas Mištautas (BMW E46): 1:15.768
- Izidorius Paukštys (BMW E36): 1:17.094
- Julius Kiršis (BMW 325ti): 1:19.239
PRO2000
- Paulius Urbonavičius (Honda Civic): 1:19.146
- Tadas Petukauskas (Honda Civic Type-R): 1:19.182
- Karolis Vaidila (Honda Civic): 1:20.530
PRO1600
- Laurynas Simonavičius (Honda Civic): 1:22.261
- Deividas Sakalauskas (Honda Civic): 1:22.569
- Aurimas Kučinskas (Honda Civic): 1:21.214
Semi-PRO3000+
- Andrius Gelžinis (Audi TT RS): 1:24.226
- Vytautas Davulis (BMW 330i): 1:25.932
- Daivaras Juškys (Mitsubishi Lancer): 1:28.409
Semi-PRO3000
- Redanas Jankaitis (Honda Integra): 1:24.941
- Vaidas Miščikas (BMW 323ti) 1:25.280
- Edgaras Plačenis (BMW E46): 1:26.725
Semi-PRO2000
- Darius Jakštonis (Honda S2000): 1:24.208
- Aurimas Kiseliovas (Honda S2000): 1:25.637
- Mantas Juodakis (Honda Civic): 1:25.983
Semi-PRO1600
- Edvinas Plaušinis (Honda Civic): 1:30.222
- Algirdas Anužis (Honda CRX): 1:32.433
- Tautvydas Antanavičius (Honda Civic): 1:32.830
STOCK3000+
- Marius Bartkus (Porsche 911): 1:23.432
- Vytas Bilinskas (Porsche Boxster): 1:24.682
- Giedrius Lukševičius (Mercedes-Benz C32 AMG): 1:27.123
STOCK3000
- Šarūnas Visockas (BMW 323): 1:26.095
- Arnas Šleivys (BMW 328i): 1:27.774
- Virginijus Gelžinis (BMW 118d): 1:28.343
STOCK2000
- Tomas Valys (Scion FRS): 1:24.911
- Mantas Vrubliauskas (Subaru BRZ): 1:27.605
- Žydrūnas Vilčinskas (Honda Civic): 1:30.252
STOCK1600
- Vygantas Januškis (Honda Civic): 1:28.776
- Marcis Pakalns (Honda CRX): 1:31.589
- Darius Gutauskas (Honda CRX): 1:34.231