Pirmuosius 80 kilometrų iki trumpo, 20 minučių trukusio, serviso aptarnavimo Benediktas įveikė konkurencingu tempu, atliko beveik dešimtį lenkimų ir pavijo Vaidoto Žalos ir Sauliaus Jurgelėno ekipažą. Pakalbintas prieš išvykstant į antrąją dalį, pilotas linkėjo sau išminties. Panašu, jog šis palinkėjimas suveikė – likusius, daugiau kaip du šimtus kilometrų ekipažas įveikė išvengdamas didesnių problemų ir gedimų, trečiąją dieną Peru pabaigdami drausmingai. Būtent šią savybę komandos pilotas akcentavo labiausiai.
„Džiaugiamės čia būdami – iš esmės tikrai labai techniškas greičio ruožas, labai daug kopų, „fesh-fesh” dangos, įvairiausių akmenų. Šiaip viskas tikrai būtų buvę be galo sklandžiai, jeigu, kaip pirmokai, nebūtume padarę keleto klaidų. Tris kartus buvome užstrigę, bet tokiose vietoje, kur tikrai užstrigti nereikėjo. Vakarykštis kulverstukas visgi paveikė psichologiškai, tai stengiesi būti atsargesnis ir todėl užklimpsti. Bet nežiūrint į tai, manau, darbą padarėme ir rytoj turėsime geresnę starto poziciją. Džiaugiamės, kad pirmadienis baigėsi“, – iš karto po finišo dalijosi „General Financing team Pitlane“ pilotas.
Benediktas teigia, jog per plauką išvengė dar vieno kritimo per kopą. Šį kartą padėjo iki galo nuspaustas akceleratoriaus pedalas – priekiniai ratai pasiekė žemę. Jie truktelėjo automobilį į priekį ir neleido virsti. Nepaisant sėkmingai pasibaigusio incidento, komanda bandys keisti automobilio galinės pakabos nustatymus – būtent toks nepageidaujamas šoklumas pabaigė vieno iš pirmosios dienos lyderių – Bryce’o Menzieso pasirodymą.
Užfiksuotas rezultatas padėjo ekipažui reabilituotis ir bendrojoje įskaitoje – šiuo metu jie užima 29-ąją vietą. Ekipažas nuo lyderio Stefano Peteranselio atsilieka mažiau nei penkiomis valandomis.
Dakaras įveikė mažiau nei aštuntadalį distancijos, tad šansų kovoti dėl geresnės pozicijos Benediktas dar turi. Ypač atsižvelgiant į mažėjantį dalyvių skaičių. Po trečiajame etape iš daugiau nei šimto ralyje startavusių automobilių išriedėjo 87.