Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Vargu ar pagalvojus apie trečios kartos „Volkswagen Golf“ į jūsų galvą šautų žodis - sleeperis. Tačiau, kai traukos lenktynėse prie starto linijos atvažiuoja vokiškas hečbekas su skyle priekiniame sparne pro kurį veržiasi išmetamosios dujos, norite to ar ne, jūsų antakiai automatiškai pakyla į viršų.
D.Britanijoje vykstančiose traukos varžybose netrūksta pajėgių bolidų, tačiau šis „Golfas“ iš kitų išsiskiria ne tik kovinga išvaizda. Po kukliai atrodančiu kėbulu slepiasi 1150 arklio galių išvystantis motoras, o tiksliau - legendinis 3.2 litro, 6 cilindrų benzininis agregatas, kuriam kompaniją palaiko milžiniška turbina.
„SPB Racing“ - Vokietijoje įsikūrusi kompanija specializuojasi įvairiausių automobilių konstravimu, tačiau būtent šiam „Golfui“ buvo skirta daugiausiai dėmesio ir meilės. Galbūt dėl šios priežasties jis sugeba įveikti beveik kiekvieną varžovą, kuris bando jam mesti iššūkį.
Vargu ar pagalvojus apie trečios kartos „Volkswagen Golf“ į jūsų galvą šautų žodis - sleeperis. Tačiau, kai traukos lenktynėse prie starto linijos atvažiuoja vokiškas hečbekas su skyle priekiniame sparne pro kurį veržiasi išmetamosios dujos, norite to ar ne, jūsų antakiai automatiškai pakyla į viršų.
D.Britanijoje vykstančiose traukos varžybose netrūksta pajėgių bolidų, tačiau šis „Golfas“ iš kitų išsiskiria ne tik kovinga išvaizda. Po kukliai atrodančiu kėbulu slepiasi 1150 arklio galių išvystantis motoras, o tiksliau - legendinis 3.2 litro, 6 cilindrų benzininis agregatas, kuriam kompaniją palaiko milžiniška turbina.
„SPB Racing“ - Vokietijoje įsikūrusi kompanija specializuojasi įvairiausių automobilių konstravimu, tačiau būtent šiam „Golfui“ buvo skirta daugiausiai dėmesio ir meilės. Galbūt dėl šios priežasties jis sugeba įveikti beveik kiekvieną varžovą, kuris bando jam mesti iššūkį.