Tarp standartinių automobilių – vokiško kupė pergalė
Įprasta manyti, jog traukos lenktynės yra skirtos tik modifikuotiems, ypatingai galingiems automobiliams, tačiau tai nėra tiesa.
Kol 6 ar 8 cilindrų variklius turintys automobiliai grėsmingai riaumojo, gerokai kukliau atrodžiusioje standartinių automobilių klasėje taip pat netrūko malonių siurprizų.
Traukos lenktynių sezono atidaryme standartinių automobilių klasėje pergalę šventė Tomas Jocius. Jis į lenktynes atvyko su daugelio užmiršta, bet vis dar gausybę gerų emocijų keliančia „Opel Calibra“.
Ant laureatų pakylos standartinių automobilių klasėje taip pat užlipo „Audi S4“ vairavęs Deividas Kimtys bei Ovidijus Barčius. Jis standartinių automobilių klasėje dalyvavo su japoniška raketa – „Mazda 3 MPS“.
„Street“ klasėje – Lietuvos ir Latvijos dvikova
Vienoje gausiausių dalyvių klasėje – „Street“ klasėje vyko kone pati aršiausia dienos dvikova. Dėl reikšmingos pergalės traukos lenktynėse grūmėsi Vitalijus Doniela ir iš kaimynės Latvijos atvykęs Aigars.
Tiek vienas, tiek kitas varžybų dalyvis atvyko vairuodami itin lengvus, priekiniais ratais varomus hečbekus, kurių dinaminės savybės yra labai panašios ir tai puikiai atsispindėjo trasos įveikimo laikuose.
Vis dėlto, šį kartą pergalę namo išsivežė „Honda CRX“ vairavęs Vitalijus, kuris tik per „per plauką“ pranoko svečią iš Latvijos, vairavusį antros kartos „Volkswagen Golf“.
Sportiškų automobilių klasėje – išsišokėlis „Subaru“
Laikas persikelti į rimtesnių automobilių klasę – „Sport“. Galbūt tai buvo tik sutapimas, tačiau „Sport“ dalyvių klasėje didžioji dauguma dalyvių vairavo BMW markės automobilius, todėl labai nereikėtų stebėtis, jog šioje klasėje greičiausiojo titulą pelnė 3 serijos BMW vairavęs Paulius.
Tuo tarpu antroje vietoje liko Kęstas Klimas. Jis į lenktynes atvykęs su sąlyginai kukliai atrodančia „Subaru Impreza WRX STI“ demonstravo puikų tempą, bet dienos pabaigoje turėjo pripažinti Pauliaus pranašumą.
Trečią, garbingą poziciją „Sport“ automobilių klasėje iškovojo Mantas Smukšta, taip pat vairavęs 3 serijos BMW.
„Race“ klasėje – 8 cilindrų griaudėsys
Ne pačioje gausiausioje „Race“ automobilių klasėje tarpusavio santykius aiškinosi vokiškų ir amerikietiškų ratuočių vairuotojai. Prie starto linijos rikiavosi skirtingi „Audi“, BMW ir „Mercedes-Benz“ markių kūriniai, kuriems reikėjo atsilaikyti prieš 8 cilindrų variklius turėjusius amerikonus.
Naujo traukos lenktynių sezono atidarymu metu „Race“ klasės nugalėtoju tapo Modestas Vaičiulis. Jis pranoko antroje vietoje likusį Egidijų Valutį su „Dodge Challenger SRT Hellcat“ ir trečioje vietoje likusį Martyną Krasenkovą su „Audi“.
Tarp greičiausiųjų – ilgametė traukos lenktynių dalyvė
Pačioje pajėgiausioje automobilių klasėje sau lygių neturėjo Airida Beniušienė. Ne vienerius metus traukos lenktynėse dalyvaujanti entuziastė, Klaipėdoje vykusiose lenktynėse pergalę išplėšė vairuodama „Nissan GT-R“.
Jai ant kulnų lipo traukos lenktynėse pakankamai retai matomas – „Audi A8“ su prailginta ratų baze, bet ši neįprasta savybė jam netrukdė neatitrūkti nuo žaibišką akceleraciją demonstruojančio „Nissan GT-R“.
Tuo tarpu trečioji vieta galingiausiųjų klasėje atitekto taip pat „Audi“ automobilį vairavusiam Artūrui Balniui.