Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Pagaliau! Tokie žodžiai turėtų sklisti iš „Peugeot" markės gerbėjų, kurie jau daugiau kaip metus laukė naujos kartos „308" modelio debiuto, kuris kibs į atlapus patiems populiariausiems segmento automobiliams - „Volkswagen" ir „Opel Astra", ir „Ford Focus".
Kompanija ką tik paviešino naujo modelio nuotraukas ir mažą žiubsnelį apie būsimą modelį, kurio oficialus debiutas numatytas Frankfurto automobilių parodoje šį rudenį.
Naujos kartos „308" yra sukurtas ant visiškai naujos „PSA" koncerno "EMP2" modulinės platformos. Naudojant šią platformą, „PSA" koncernas galės nevaržomai kurti kompaktinės ir vidutinės klasės automobilius. Ją naudos ne tik „Peugeot", bet ir „Citroen", kuri šios platformos pagrindu sukūrė naująjį „C4 Picasso".
Bene pastebimiausi pasikeitimai yra automobilio eksterjere. Agresyvios, modernios, truputėlį ekstravagantiškos ir tuo pačiu elegantiško linijos yra gaivus oro gūsis. Žengdama nauju keliu, „Peugeot" kompanijos dizaineriai vadovavosi nauja filosofija ir atsikratė ne visiems priimtinų didelių radiatoriaus grotelių, kurias galėjome išvysti „207" ar dar prekyboje esančiame „308" modelyje.
4,25 metro ilgio automobilis bus vidutiniškai 140 kilogramų lengvesnis, priklausomai nuo modelio modifikacijos. Inžinieriai taip pat nepamiršo erdvesnio ir praktiškesnio interjero. Naujojo „Peugeot 308" bagažinės tūris siekia 470 litrų. Tai yra vienas didžiausių rodiklių klasėje.
Naujasis automobilis bus aprūpintas naujausiais „PSA" koncerno benzininiais ir dyzeliniais varikliais. „Peugeot" taip pat patvirtino, jog kuria sportišką, automobilių entuziastams skirtą „308 GTI" modifikaciją.
Prekyboje naujasis modelis turėtų pasirodyti šių metų spalį.
Pagaliau! Tokie žodžiai turėtų sklisti iš „Peugeot" markės gerbėjų, kurie jau daugiau kaip metus laukė naujos kartos „308" modelio debiuto, kuris kibs į atlapus patiems populiariausiems segmento automobiliams - „Volkswagen" ir „Opel Astra", ir „Ford Focus".
Kompanija ką tik paviešino naujo modelio nuotraukas ir mažą žiubsnelį apie būsimą modelį, kurio oficialus debiutas numatytas Frankfurto automobilių parodoje šį rudenį.
Naujos kartos „308" yra sukurtas ant visiškai naujos „PSA" koncerno "EMP2" modulinės platformos. Naudojant šią platformą, „PSA" koncernas galės nevaržomai kurti kompaktinės ir vidutinės klasės automobilius. Ją naudos ne tik „Peugeot", bet ir „Citroen", kuri šios platformos pagrindu sukūrė naująjį „C4 Picasso".
Bene pastebimiausi pasikeitimai yra automobilio eksterjere. Agresyvios, modernios, truputėlį ekstravagantiškos ir tuo pačiu elegantiško linijos yra gaivus oro gūsis. Žengdama nauju keliu, „Peugeot" kompanijos dizaineriai vadovavosi nauja filosofija ir atsikratė ne visiems priimtinų didelių radiatoriaus grotelių, kurias galėjome išvysti „207" ar dar prekyboje esančiame „308" modelyje.
4,25 metro ilgio automobilis bus vidutiniškai 140 kilogramų lengvesnis, priklausomai nuo modelio modifikacijos. Inžinieriai taip pat nepamiršo erdvesnio ir praktiškesnio interjero. Naujojo „Peugeot 308" bagažinės tūris siekia 470 litrų. Tai yra vienas didžiausių rodiklių klasėje.
Naujasis automobilis bus aprūpintas naujausiais „PSA" koncerno benzininiais ir dyzeliniais varikliais. „Peugeot" taip pat patvirtino, jog kuria sportišką, automobilių entuziastams skirtą „308 GTI" modifikaciją.
Prekyboje naujasis modelis turėtų pasirodyti šių metų spalį.