Tarptautinė automobilių federacija nemažai padarė, kad padidintų lenkimų skaičių „Formulėje-1“. Šiais metais komandos gavo galimybę naudoti valdomą galinio sparno elementą, naujos padangos visiškai kitokios, negu anksčiau, o po metų pertraukos boliduose vėl bus naudojama KERS sistema.
Taip pat FIA planuoja atlikti autodromų patikrinimą ir, esant reikalui, atlikti lenktynių trasos konfigūracijas, kad dar labiau palengvintų pilotams pozicijų apsikeitimą. Kalbama apie esamus autodromus, o ne tik apie tuos, kurie šiuo metu statomi arba projektuojami.
Federacijos prezidentas Jeanas Todtas paaiškino, kad panašūs žingsniai buvo planuojami jau seniai – tokių įvykių katalizatoriumi tapo Abu Dabio Didžiojo Prizo lenktynės, kai Fernando Alonso, turėdamas greitesnį bolidą, negalėjo aplenkti Vitalijaus Petrovo ir taip pralaimėjo kovą dėl titulo.
Jeanas Todtas, FIA: „Mums reikia padidinti lenkimų skaičių. Abu Dabyje lenkti buvo tiesiog neįmanoma.“
Samas Michaelas, „Williams Cosworth“ technikos direktorius: „Visiems suprantama, kad yra tokios vietos, kaip Monakas, kur lenkti beveik neįmanoma ir niekas dėl to nesiginčija. Bet tokiose trasose, kaip Barselona, pilotai tikisi turėti galimybę lenkimui, o jų nėra. Priežastis paprasta – greita tiesioji pasibaigia greitu „S“ formos posūkiu. Ir kol tokia situacija nepasikeis, aplenkti Barselonoje bus ir toliau neįmanoma. Su Abu Dabi tas pats – „S“ formos posūkiai tiesiųjų pabaigoje.
„S“ formos posūkiai – juoda dėmė. Jie atima iš pilotų visas viltis aplenkti, nes tas, kuris priekyje, gali važiuoti posūkio viršūne, apginti poziciją ir nieko neprarasti išvažiuojant. „Plauko garbanos“ formos posūkyje to padaryto nepavyks. Jeigu ten pilotas ginsis, tai praras išvažiuojant iš posūkio, bet „S“ formos posūkyje jis tiesiog sulaiko varžovą, išsaugo bolido kontrolę ir gali taip daryti kiekviename rate. Tokius posūkius reikia tiesiog uždrausti.“