Anksčiau parduotuvės atsidarydavo ankstyvą penktadienio rytą po Padėkos dienos, tačiau pastaraisiais metais savo darbo laiką jos vis ankstino. Dabar dalis parduotuvių pirkėjų laukia jau Padėkos dienos vakarą ir tikisi, kad amerikiečiai naujų pirkinių puls ieškoti iškart po šventinės vakarienės.
Mažmenininkai tikisi, kad per išpardavimus pavyks pagerinti savo metinius pardavimus, tačiau pirkėjai pastaruoju metu nėra linkę lengvai atverti pinigines. Daugybė vartotojų baiminasi dėl aukšto nedarbo lygio ir gresiančio "fiskalinio skardžio". Be to, amerikiečiai vis dažniau perka internete, kur siūlomos mažesnės kainos ir patogus pristatymas į namus. Dėl šių veiksnių pablogėjo prekybos centrų padėtis, o per du mėnesius trunkantį šventinį laikotarpį parduotuvės gauna iki 40 proc. savo pajamų.
JAV vartotojų išlaidos sudaro 70 proc. šalies ekonomikos.