Dalyviai rinkosi iš visos Lietuvos
Išskirtinai „E30“ kartos 3 serijos BMW automobiliams skirtas renginys kasmet sulaukdavo nemažo susidomėjimo ir organizatorių džiaugsmui – šie metai buvo ne išimtis. Juolab, juk tai – proga pasimatyti su seniai matytais bičiuliais ir leistis ne pirmos jaunystės automobiliui prasimankštinti sustabarėjusias kojas. Visgi, daugelis šį BMW markės modelį naudoja ypatingomis progomis, o ne kiekvieną dieną.
Į kvietimą susitikti šį kartą atsakė nemažas dalyvių kiekis. Šeštadienio popietę į Marijampolę atvyko 28-i 3 serijos BMW automobiliai. Skirtingų kėbulo tipų, skirtingų modifikacijų, bet kiekvienas iš jų leidžia pažvelgti į modelį, kuris labai dažnai įvardijamas kaip vienas geriausių to laikmečio automobilių.
Planus pakoregavo vasariškas karštis
Kas galėjo pagalvoti, jog kalendorinė vasara prasidės, kaip pasakytų sinoptikai, rekordine kaitra. Savaitgalį oro temperatūra lengvai perkopė 30 laipsnių karščio, tad patys turėtumėte prisiminti kiek daug motyvacijos turėjote ką nors veikti.
Susitikimo organizatorius Robertas neslepia, jog būtent karštis yra vienintelė priežastis, dėl kurios teko pakoreguoti numatytus planus: „Turėjome susidėlioję planą, bet tokio karščio nesitikėjome. Kartu su dalyviais atvykę į poilsiavietę lipome iš automobilių ir bėgome link vandens atsivėsinti“, – juokdamasis priduria Robertas.
Gaivus ežero vanduo ir pavėsis buvo pagrindinės priemonės, kuriomis buvo siekiama kovoti su ne visiems pakeliamu karščiu, tačiau tik oro temperatūrai pradėjus mažėti, visi į poilsiavietę atvykę automanai galėjo imtis visiems patinkančios veiklos – diskutuoti apie pradėjus, esamus ar būsimus projektus.
Susitikimo organizatoriai laikydamiesi tradicijų, šeštadienio vakarą išrinko automobilius, kurie yra verti atskirų plojimų. Šiemet buvo įsteigta daugiau nei dešimt nominacijų, kuriose laureatais tapo automobiliai su gražiausiais ratais ar interjeru, išskirtine išmetimo sistema ir pan. Organizatoriai netgi įsteigė automobilio su didžiausia rida nominacija, kurioje nugalėjo iš Joniškio atvykęs dalyvis su automobiliu, kurio prietaisų skydelyje matėsi 680 000 kilometrų rida.
Tuo tarpu pagrindinį organizatorių įsteigtą prizą gavo į susitikimą atvykusio Manto „E30“ sedanas. Daugelis susitikimo dalyvių vieningai nusprendė, jog ganėtinai ilgą modifikacijų ir patobulinimų sąrašą turintis „E30“ vertas „Renginio E30“ nominacijos nugalėtojo titulo.