Taigi, 2012 metų pabaigoje įsigytas “japonas”, tuo metu dar visiškai stock. Nuo to laiko Impreza matė nemažai pokyčių:
Įkeltas 2009 metų WRX STi (221kW) variklis su “K&N” oro filtru, greičių dėžė su DCCD (reguliuojama blokiruotė. angl. Drivers Center Controlled Differential). Prijungtas “HKS” boost kontroleris, taip pat to paties gamintojo turbo taimeris (angl. Turbo timer). Sumontuoti “Tein“ reguliuojamo aukščio amortizatoriai (koilai), “Whiteline“ stabilizatorių traukės, “Cusco“ stabilizatoriai. Stabdžiai priekyje “4 pot” su “Carbone Lorraine” kaladėlėmis, gale standartiniai. Uždėti R17 “OZ Racing” lengvojo lydinio ratlankiai.
Kėbulo pokyčiai: pažeistas originalus B22 priekinis bamperis pilnai sutvarkytas
MortyraTuning servise, gale B22 spoileris sutvirtintas taipogi to paties serviso, gale sumontuotas originalus naujesnio modelio spoileris virš galinio stiklo, priekyje uždėtas guminis lipas. Žiemos sezonui dedamas kitas bamperis su kitu lipu ir dugno apsauga.
Interjeras išliko mažai pakitęs: perdarytas sėdynių valdymas iš japoniško į europinį, flokuota panelė, sudėti “Lamco“ davikliai bei retas spidometras (rodantis iki 280km/h, 10k RPM).
Mašina šiuo metu parduodama, jei susidomėjusių neatsirastų, prieš vasarą dar bus visa eilė modifikacijų. Jei norite savo garažą papildyti neeiliniu automobiliu, kreipkitės į savininką.
Nuotraukų autorius - Arnoldas Ivanauskas, tekstas -
Stance.lt