• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Net ir pačiais sunkiausiais laikais, europiečiai stengėsi surasti būdų kaip neatsisakyti vienos geriausios transporto priemonės pasaulyje - automobilio. Į senąjį žemyną ne vieną kartą atėjusi ekonominė krizė pakeitė ne tik automobilių gamintojų, bet ir automobilių pirkėjų įpročius. 
Žmonės nenorėdami išleisti milžiniškos sumos „Audi“, „BMW“, „Alfa Romeo“ ar net „Citroen“ markės automobiliui, pasirinkdavo kelis kartus pigesnes alternatyvas. Prancūzija džiaugėsi „Citroen 2CV“ ir „Renault 4“, Vakarų Vokietija - „Volkswagen Beetle“, Sovietų Sąjunga - „ZAZ 968“, Italija - „Fiat 500“, D.Britanija - „MINI“. Tuo tarpu nuo mūsų nelabai toli esanti rytinė Vokietijos dalis turėjo pasitenkinti „Trabant“.
Cvikau mieste esančioje gamykloje nuo 1957 iki 1991 metų buvo gaminami Rytų Vokietijos piliečiams skirtas tautos automobilis, kuris pagal tuometinės valdžios sumanymą buvo tinkamas darbininkų klasės atstovams.
Kaip ir daugelis tuometinių komunistinio bloko automobilių, taip ir „Trabant“ pasižymėjo ne pačia geriausia kokybe. Tačiau „Trabant“ visame pasaulyje buvo žinomas ne dėl prastos surinkimo kokybės ar vos veikiančiu varikliu. „Trabant“ visame pasaulyje buvo žinomas dėl netradicinės kėbulo sandaros. Rytų Vokietijoje gimęs automobilis turėjo kėbulą, kuris buvo gaminamas iš antrinių žaliavų.
Artimi Vokietijos kaimynai, lenkai, puikiai prisimena kaip jų šalies keliais riedėjo šie vokiški automobiliai. Kaimynėje Lenkijoje yra net įkurtas „Trabant“ klubas, kuris kasmet išsileidžia į kelionę po buvusias Sovietų Sąjungos šalis. Tačiau mūsų kaimynėje šalyje yra kitokių „Trabant“ gerbėjų, kurių galvose knibžda visiškai kitokios idėjos.
Susipažinkite su „Trabantum“ - Lenkijoje gimusiu projektu, kuris vargu ar pasaulyje turi bent vieną analogą. Prieš keturiolika metų įsigytas automobilis labai greitai pakeitė ne tik išvaizdą. Arekas, automobilio savininkas, į Rytų Vokietijos simbolį sumontavo 1.1 litro benzininį variklį iš „Volkswagen Lupo“. Nors naujasis variklis įpūtė gyvybės senam automobiliui, tačiau tai buvo tik pradžia.
Pastaruosius keletą metų Arekas plušo prie ambicingiausio projekto savo gyvenime. 2013 metais „užkurtas“ projektas Areko galvoje atrodė pakankamai paprastai. Vaikinas norėjo įsigyti „Audi TT“ vidurius ir juos sumontuoti į šį „Trabantą“. 1.8 litro turbo-benzininis variklis, keturių varančiųjų ratų pavara, pakabos komponentai, šešių laipsnių pavarų dėžė - viskas turėjo atsidurti „Trabante“.
Kaip pasakė, taip padarė. Po ilgų naktų praleistų garaže, šių metų rudenį į Lenkijos bendro naudojimo kelius išriedėjo kardinaliai pasikeitęs „Trabant“.
Keletas faktų :


  • Variklio tūris - 1.8 litro. 

  • Galia - 271 AG esant 5700 aps/min.

  • Sukimo momentas - 369 Nm esant 4500 aps/min.

  • Transmisija - šešių laipsnių mechaninė, keturių varančiųjų pavara.

  • Maks. greitis - 220 km/val.

  • 0 - 100 km/val. per 4.5 sek.

  • 0 - 200 km/val. per 15.5 sek.

  • Svoris - 1120 kilogramų.


VIDEO


Net ir pačiais sunkiausiais laikais, europiečiai stengėsi surasti būdų kaip neatsisakyti vienos geriausios transporto priemonės pasaulyje - automobilio. Į senąjį žemyną ne vieną kartą atėjusi ekonominė krizė pakeitė ne tik automobilių gamintojų, bet ir automobilių pirkėjų įpročius. 
Žmonės nenorėdami išleisti milžiniškos sumos „Audi“, „BMW“, „Alfa Romeo“ ar net „Citroen“ markės automobiliui, pasirinkdavo kelis kartus pigesnes alternatyvas. Prancūzija džiaugėsi „Citroen 2CV“ ir „Renault 4“, Vakarų Vokietija - „Volkswagen Beetle“, Sovietų Sąjunga - „ZAZ 968“, Italija - „Fiat 500“, D.Britanija - „MINI“. Tuo tarpu nuo mūsų nelabai toli esanti rytinė Vokietijos dalis turėjo pasitenkinti „Trabant“.
Cvikau mieste esančioje gamykloje nuo 1957 iki 1991 metų buvo gaminami Rytų Vokietijos piliečiams skirtas tautos automobilis, kuris pagal tuometinės valdžios sumanymą buvo tinkamas darbininkų klasės atstovams.
Kaip ir daugelis tuometinių komunistinio bloko automobilių, taip ir „Trabant“ pasižymėjo ne pačia geriausia kokybe. Tačiau „Trabant“ visame pasaulyje buvo žinomas ne dėl prastos surinkimo kokybės ar vos veikiančiu varikliu. „Trabant“ visame pasaulyje buvo žinomas dėl netradicinės kėbulo sandaros. Rytų Vokietijoje gimęs automobilis turėjo kėbulą, kuris buvo gaminamas iš antrinių žaliavų.
Artimi Vokietijos kaimynai, lenkai, puikiai prisimena kaip jų šalies keliais riedėjo šie vokiški automobiliai. Kaimynėje Lenkijoje yra net įkurtas „Trabant“ klubas, kuris kasmet išsileidžia į kelionę po buvusias Sovietų Sąjungos šalis. Tačiau mūsų kaimynėje šalyje yra kitokių „Trabant“ gerbėjų, kurių galvose knibžda visiškai kitokios idėjos.
Susipažinkite su „Trabantum“ - Lenkijoje gimusiu projektu, kuris vargu ar pasaulyje turi bent vieną analogą. Prieš keturiolika metų įsigytas automobilis labai greitai pakeitė ne tik išvaizdą. Arekas, automobilio savininkas, į Rytų Vokietijos simbolį sumontavo 1.1 litro benzininį variklį iš „Volkswagen Lupo“. Nors naujasis variklis įpūtė gyvybės senam automobiliui, tačiau tai buvo tik pradžia.
Pastaruosius keletą metų Arekas plušo prie ambicingiausio projekto savo gyvenime. 2013 metais „užkurtas“ projektas Areko galvoje atrodė pakankamai paprastai. Vaikinas norėjo įsigyti „Audi TT“ vidurius ir juos sumontuoti į šį „Trabantą“. 1.8 litro turbo-benzininis variklis, keturių varančiųjų ratų pavara, pakabos komponentai, šešių laipsnių pavarų dėžė - viskas turėjo atsidurti „Trabante“.
Kaip pasakė, taip padarė. Po ilgų naktų praleistų garaže, šių metų rudenį į Lenkijos bendro naudojimo kelius išriedėjo kardinaliai pasikeitęs „Trabant“.
Keletas faktų :


  • Variklio tūris - 1.8 litro. 

  • Galia - 271 AG esant 5700 aps/min.

  • Sukimo momentas - 369 Nm esant 4500 aps/min.

  • Transmisija - šešių laipsnių mechaninė, keturių varančiųjų pavara.

  • Maks. greitis - 220 km/val.

  • 0 - 100 km/val. per 4.5 sek.

  • 0 - 200 km/val. per 15.5 sek.

  • Svoris - 1120 kilogramų.


VIDEO


REKLAMA


GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų