Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Mielieji automanai ir automanės, susipažinkite su atnaujintu Toyota kompanijos lenktynininiu bolidu, kuris bandys „pakrauti“ malkų ilgųjų nuotolių čempionams - Audi ir Porsche.
Toyota šiandien oficialiai išplatino spaudos pranešimą ir gausią nuotraukų galeriją, kurioje galime išvysti kaip atrodys hibridinis ilgųjų nuotolių lenktynėms skirtas bolidas.
Palyginus su anksčiau Le Mano lenktynėse dalyvavusiu bolidu, naujasis TS040 dabar gali pasigirti keturių varomųjų ratų pavara, kaip ir Audi R18.
Šalia galinės ašies sumontuotas 3.7 litro darbinio tūrio, V formos, aštuonių cilindrų benzininis agregatas, kuris išvysto 520 arklio galių. Reikėtų paminėti, kad variklis yra atmosferinis. Vieninteliai jo pagalbininkai - du elektriniai motorai, kurie išvysto net 480 arklio galių!
Prieš tai lenktynėse naudotuose boliduose elektriniai motorai sukdavo tik galinius ratus, tačiau dabar jie galią tiekia į visus keturis.
Dar vienas reikšmingas pasikeitimas. TS040 yra 10 centimetrų siauresnis ir net 25 procentais ekonomiškesnis. Ar tai padės iškovoti pergalę Le Mano 24 valandų lenktynėse?
Toyota TS040 galerija :
Mielieji automanai ir automanės, susipažinkite su atnaujintu Toyota kompanijos lenktynininiu bolidu, kuris bandys „pakrauti“ malkų ilgųjų nuotolių čempionams - Audi ir Porsche.
Toyota šiandien oficialiai išplatino spaudos pranešimą ir gausią nuotraukų galeriją, kurioje galime išvysti kaip atrodys hibridinis ilgųjų nuotolių lenktynėms skirtas bolidas.
Palyginus su anksčiau Le Mano lenktynėse dalyvavusiu bolidu, naujasis TS040 dabar gali pasigirti keturių varomųjų ratų pavara, kaip ir Audi R18.
Šalia galinės ašies sumontuotas 3.7 litro darbinio tūrio, V formos, aštuonių cilindrų benzininis agregatas, kuris išvysto 520 arklio galių. Reikėtų paminėti, kad variklis yra atmosferinis. Vieninteliai jo pagalbininkai - du elektriniai motorai, kurie išvysto net 480 arklio galių!
Prieš tai lenktynėse naudotuose boliduose elektriniai motorai sukdavo tik galinius ratus, tačiau dabar jie galią tiekia į visus keturis.
Dar vienas reikšmingas pasikeitimas. TS040 yra 10 centimetrų siauresnis ir net 25 procentais ekonomiškesnis. Ar tai padės iškovoti pergalę Le Mano 24 valandų lenktynėse?
Toyota TS040 galerija :