„Toyota GT86“ ir „Supra“ modelių vyriausiasis inžinierius, Tetsuya Tada, kalbėdamasis su „Carsales.com.au“ tinklapio atstovais, atskleidė labai įdomią naujieną.
Sportiškų automobilių formulę puikiai žinantis specialistas teigia, jog „Toyota“ šiuo metu labai rimtai svarsto galimybę sugrįžti į segmentą, iš kurio pasitraukė prieš daugiau nei 10 metų.
„Toyota“ norėtų sustiprinti „GR“ – „Gazoo Racing“ prekinį ženklą. Tai jiems padės padaryti ne pergalės automobilių sporte, bet sportiški, įperkami ir entuziastų palankiai įvertinti modeliai.
Tetsuya Tada teigia, jog puikiu pavyzdžiu galėtų būti „Hyundai i30 N“, kuris praėjusiais metais sulaukė milžiniško automobilių entuziastų bendruomenės dėmesio.
„Norėčiau pagirti ne tik „Hyundai“, bet ir kitus gamintojus, kurie kuria ir konstruoja sportiškus hečbekus. Stebėdami šią tendenciją, mes tiesiog negalime likti nuošalyje“, – priduria specialistas.
Praėjusiame dešimtmetyje gaminta „Corolla T-Sport“ buvo paskutinė sportiška kompaktiško hečbeko versija, kuri serijinėje gamyboje išbuvo kelis metus. Nors šis „Toyota“ eksperimentas buvo sutiktas palankiai, bet vienas didžiausių automobilių gamintojų tuomet nusprendė, jog truputėlį aštresnio charakterio modeliai neatitinka tuometinės gamintojo politikos.
Panašu, kad situacija ir gamintojo požiūris keičiasi į gerąją pusę.