Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Toyota" tyrimų institutas“ pasigyrė įdomiu pasiekimu kuriant autonominio vairavimo sistemas. „Toyota" tyrimų institutas“ sukonstravo autonominį automobilį, kuris uždaroje trasoje atliko neeilinius triukus.
Pirmasis pasaulyje autonomiškai driftinantis automobilis gali atrodyti kaip reklaminis triukas, tačiau automobilių gamintojas šią koncepciją kuria siekdamas pagerinti eismo saugumą. Iš tikrųjų, projekto autoriai kuria sudėtingas technologijas tam, kad galėtų padėti eiliniam, mažiau įgūdžių turinčiam vairuotojui.
Automobilių gamintojas tikina, jog esant prastam sukibimui, profesionalūs vairuotojai kartais renkasi kontroliuojamą slydimą posūkiuose, kuris tam tikromis aplinkybėmis gali būti saugesnis.
„Toyota" tyrimų institutas“ numato, kad autonominiai automobiliai, bet kokiu atveju, kartais praras sukibimą su kelio danga, ypač važiuojant šlapiais, apsnigtais, apledėjusiais ar purvinais keliais. Tokiais atvejais reikia nedelsiant reaguoti, o ateityje, autonominiai automobiliai gali padėti išvengti nemalonaus incidento.
„Šiuo projektu plečiame automobilio valdymo galimybių ribas, siekdami suteikti eiliniam vairuotojui instinktyvius profesionalaus lenktynininko refleksus, kad jis galėtų susidoroti su sudėtingiausiomis krizinėmis situacijomis ir saugiai išlaikyti automobilį kelyje“, – sakė Avinashas Balachandranas, „Toyota" tyrimų institutas“ tyrimų vyresnysis vadovas.
Vaizdo įraše „Toyota" tyrimų instituto“ mokslininkas Jonathanas Gohas pristatys visą projekto koncepciją. Jis teigė, kad automobilių gamintojas sukūrė algoritmus, kurie autonomiškai valdo automobilį ribinėse situacijose. Akivaizdu, kad sukurti autonominį drifto automobilį nebuvo lengva. Visgi, jiems reikėjo sukurti sistemą, kuri suprastų visą automobilį veikiančių jėgų spektrą.
Bandymų metu naudota modifikuota „Toyota Supra“ žinojo trasoje esančių kliūčių išdėstymą ir trasos ribas. Tada kas dvidešimtąją sekundės dalį automobilis perskaičiuodavo savo trajektoriją, kad saugiai įveiktų trasą. Nors automobilio valdymas buvo patikėtas elektroninės įrangos rankose, tačiau dėl noro užtikrinti maksimalų saugumą, vairuotojo sėdynėje sėdėjo profesionalus vairuotojas.
„Toyota" tyrimų institutas“ pasigyrė įdomiu pasiekimu kuriant autonominio vairavimo sistemas. „Toyota" tyrimų institutas“ sukonstravo autonominį automobilį, kuris uždaroje trasoje atliko neeilinius triukus.
Pirmasis pasaulyje autonomiškai driftinantis automobilis gali atrodyti kaip reklaminis triukas, tačiau automobilių gamintojas šią koncepciją kuria siekdamas pagerinti eismo saugumą. Iš tikrųjų, projekto autoriai kuria sudėtingas technologijas tam, kad galėtų padėti eiliniam, mažiau įgūdžių turinčiam vairuotojui.
Automobilių gamintojas tikina, jog esant prastam sukibimui, profesionalūs vairuotojai kartais renkasi kontroliuojamą slydimą posūkiuose, kuris tam tikromis aplinkybėmis gali būti saugesnis.
„Toyota" tyrimų institutas“ numato, kad autonominiai automobiliai, bet kokiu atveju, kartais praras sukibimą su kelio danga, ypač važiuojant šlapiais, apsnigtais, apledėjusiais ar purvinais keliais. Tokiais atvejais reikia nedelsiant reaguoti, o ateityje, autonominiai automobiliai gali padėti išvengti nemalonaus incidento.
„Šiuo projektu plečiame automobilio valdymo galimybių ribas, siekdami suteikti eiliniam vairuotojui instinktyvius profesionalaus lenktynininko refleksus, kad jis galėtų susidoroti su sudėtingiausiomis krizinėmis situacijomis ir saugiai išlaikyti automobilį kelyje“, – sakė Avinashas Balachandranas, „Toyota" tyrimų institutas“ tyrimų vyresnysis vadovas.
Vaizdo įraše „Toyota" tyrimų instituto“ mokslininkas Jonathanas Gohas pristatys visą projekto koncepciją. Jis teigė, kad automobilių gamintojas sukūrė algoritmus, kurie autonomiškai valdo automobilį ribinėse situacijose. Akivaizdu, kad sukurti autonominį drifto automobilį nebuvo lengva. Visgi, jiems reikėjo sukurti sistemą, kuri suprastų visą automobilį veikiančių jėgų spektrą.
Bandymų metu naudota modifikuota „Toyota Supra“ žinojo trasoje esančių kliūčių išdėstymą ir trasos ribas. Tada kas dvidešimtąją sekundės dalį automobilis perskaičiuodavo savo trajektoriją, kad saugiai įveiktų trasą. Nors automobilio valdymas buvo patikėtas elektroninės įrangos rankose, tačiau dėl noro užtikrinti maksimalų saugumą, vairuotojo sėdynėje sėdėjo profesionalus vairuotojas.