Oficialiai paskelbtoje JAV transporto departamento tyrimo ataskaitoje sakoma, kad nerasta defektų „Toyota" ir „Lexus" elektroninėse variklio valdymo sistemose. JAV Transporto sekretorius Ray LaHood paskelbė galutinę išvadą: „nėra elektronikos sukeltų priežasčių".
Vienintele netikėto greitėjimo priežastimi laikoma grindų kilimėliai ir mechaniškai stringantys pedalai. Šie defektai jau pašalinti ankstesnių masinių atšaukimų metu. Buvo atšaukta virš 18 milijonų automobilių. „Toyota" sumokėjo 48,8 milijono dolerių baudą JAV vyriausybei, ir dar tebeturi nesibaigusias civilines bylas, kurios gali reikšti daugiamilijoninius nuostolius.
Vienu iš tyrimo rezultatų tapo tai, kad Nacionalinė eismo saugumo administracija planuoja ištirti galimybę privalomai įrenginėti naujuose automobiliuose stabdžių atjungimo, standartizuotas berakčio užvedimo sistemas bei duomenų įrašymo įrenginius – „juodąsias dėžes".