Į pagalbą pasitelkę savo srities profesionalus, jiems pavyko užfiksuoti ilgiausios ir giliausios automobilio povandeninės kelionės pasaulio rekordą.
Šis drąsus eksperimentas yra prieš 40 metų nesėkmingai pasibaigusio bandymo tęsinys. 1980-aisiais „Toyota Land Cruiser“ entuziastai buvo sumanę atlikti tokį patį žygdarbį, tačiau tuomet juos užklupo netikėti variklio gedimai.
Šią idėją pasisavinusi naujoji automobilistų karta atsižvelgė į anksčiau padarytas klaidas ir šį kartą pasiruošė gerokai atsakingiau. Pavyzdžiui, vidaus degimo variklį pakeitė elektrinė pavara. Nors kai kuriems šio modelio gerbėjams tai gali pasirodyti kaip šventvagystė, tačiau tai buvo ekonomiškiausias būdas priversti senąjį „Land Cruiser“ važiuoti, nes iki eksperimento pradžios buvo tinkamas keliauti tik į metalo laužą.
Inžinierių komanda puikiai suprato, jog elektrinės pavaros naudojimas kels tam tikrų iššūkių. Visgi, norint priversti „Toyota“ važiuoti jūros dugnu, reikia pagalvoti kaip automobilis susidoros su slėgiu ar elektrinės pavaros gedimo rizika.
Automobilį projektavę specialistai įkvėpimo sėmėsi iš nuotoliniu būdu valdomų povandeninių transporto priemonių ir izoliavo elektros variklį, jam skirti valdyti elektroniką ir baterijas naudodami silikoninę alyvą.
Komanda taip pat pasirinko tvirtus ratlankius, ant kurių buvo sumontuoti bekelei skirtos padangos. Po to automobilis buvo vieną kartą išbandytas sūriame vandenyje, o liepos 29 d. išvažiavo į rekordinį išbandymą.
Kelionė prasidėjo 9 val. ryto vietos laiku, o į kitą įlankos pusę komanda tikėjosi atvykti apie 16 val. Tačiau kelionė nebuvo tokia lengva, kaip visi tikėjosi. Elektrinis „Land Cruiser“ kelis kartus įstrigo uosto dugne esančiame purve, iš kurio buvo gelbėjamas pasitelkus pripučiamas pagalves, kurios iškeldavo automobilį.
Galiausiai, kelionė kaip reikiant užsitęsė, nes kelionę apsunkino ryklių ir krokodilų, kurie reguliariai pasirodo šioje vietovėje, pavojus. Nepaisant šių ir kitų pavojų, kitame krante automobilis pasirodė tik 21 val. vakaro, praėjus 12 valandų nuo kelionės pradžios.