Gandai apie tokių modelių pasirodymo galimybę sklando jau senokai, o kaip praneša „Car & Driver“ žurnalas, šių kabrioletų parengimas gali inicijuoti visą seriją naujų galiniais ratais varomų modifikacijų. Pagrindu išliktų ta pati GT86 platforma, o ant jos bus kuriamas keturių durų sedanas ir didesnis dviejų durų kupė. Sedanas be keblukų būtų siūlomas tiek su „Toyota“, tiek su „Lexus“ prekės ženklais, o kupė būtų išskirtinai „Toyota“ markės modelis kovoje su „Ford Mustang“, „Chevrolet Camaro“ ir „Hyundai Genesis“.
Kabrioletai greičiausiai paveldės 2,0 litrų, 200 AG galios bokser tipo variklį iš originalo, tačiau kitos versijos greičiausiai gaus didesnio darbinio tūrio ir galios variklius. Jeigu viskas vyks pagal gamintojų ruošiamus planus, kabrioletai rinkoje turėtų pasirodyti 2013 m. pabaigoje arba 2014 m. pradžioje. Visų kitų variantų teks palaukti mažiausiai pora metų.