• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šiuo metu vykstančioje Los Andželo automobilių parodoje, hibridinių ratuočių pioniere vadinama „Toyota“, visuomenei pristatė „Prius“ su keturių varančiųjų ratų pavara.
„Toyota Prius“ šiuo metu laikomas pačiu sėkmingiausiu ir populiariausiu automobiliu su hibridine jėgaine. Nuo pat pirmosios kartos pasirodymo 1997 metais, Japonijos automobilių pramonės gigantas visame pasaulyje pardavė daugiau nei 6 mln. „Prius“ vienetų.
„Toyota“ norėdama sustiprinti hibridinę pavarą turinčio „Prius“ pozicijas, JAV vykstančioje parodoje pristatė automobilį, kuris į kelią įsikabins visais keturiais ratais.
„Hybrid AWD-i“ nėra tradicinė keturių varančiųjų ratų sistema. „Toyota“ inžinieriai ant galinės ašies sumontavo papildomą elektros motorą, kuris savo energiją siunčia tik į galinius ratus.

Šiuo metu vykstančioje Los Andželo automobilių parodoje, hibridinių ratuočių pioniere vadinama „Toyota“, visuomenei pristatė „Prius“ su keturių varančiųjų ratų pavara.
„Toyota Prius“ šiuo metu laikomas pačiu sėkmingiausiu ir populiariausiu automobiliu su hibridine jėgaine. Nuo pat pirmosios kartos pasirodymo 1997 metais, Japonijos automobilių pramonės gigantas visame pasaulyje pardavė daugiau nei 6 mln. „Prius“ vienetų.
„Toyota“ norėdama sustiprinti hibridinę pavarą turinčio „Prius“ pozicijas, JAV vykstančioje parodoje pristatė automobilį, kuris į kelią įsikabins visais keturiais ratais.
„Hybrid AWD-i“ nėra tradicinė keturių varančiųjų ratų sistema. „Toyota“ inžinieriai ant galinės ašies sumontavo papildomą elektros motorą, kuris savo energiją siunčia tik į galinius ratus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Toyota Prius AWD (4)


„Toyota“ specialistai elektros motoro darbą suprogramavo taip, jog jis veiktų tik išskirtiniuose scenarijuose. Pavyzdžiui, važiuojant iki 10 km/val. greičiu arba, kai automobilio sukibimą su kelio danga stebintys davikliai užfiksuoja ratų praslydimą važiuojant 10 - 70 km/val. greičiu. Visais kitais atvejais – automobilis rieda naudodamas priekinių ratų pavarą.
Naujo projekto autoriai taip pat nepraleido progos patobulinti „Prius“ eksterjero kėbulo linijų. Dizaineriai nugludino priekinę „Prius“ automobilio dalį, užapvalino tam tikrus kampus. Galinėje dalyje – taip pat netrūksta naujovių. „Prius“ autoriai atsikratė vertikalių galinių žibintų ir juos pakeitė kukliau, bet solidžiau atrodančiais analogais.
Atvėrę automobilio duris – taip pat išvysime vieną naujovę – milžinišką, vertikaliai sumontuotą lietimui jautrų ekraną, kuris pakeis iki šiol naudotą ir nelabai vykusią „Toyota“ multimedijos sistemą.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų