Projekto autoriai teigia, jog „GR Super Sport“ buvo sukurtas dėl keletos priežasčių. Viena iš jų - pademonstruoti inžinierių lygį ir parodyti technologijas, kurias būtų galima pritaikyti masinėje gamyboje. Pavyzdžiui, ribotos laidos „Toyota Yaris GRMN“ buvo sukurtas semiantis patirties iš „WRC“ programos ir joje dirbančių inžinierių. Tuo tarpu „GR Super Sport“ yra „LMP1“ programoje dirbančių specialistų vaikas.
„Kurdami sportiškus automobilius, mes galime pasirinkti vieną iš dviejų kelių. Pirmasis - įdiegti sportiškus akcentus į jau gamyboje esantį modelį. Antrasis - pasisemti pakankamai daug patirties iš autosporto pasaulio ir gautas žinias pritaikyti kuriant sportiškiausius ir dinamiškiausius markės modelius“, - pristatydamas naują projektą kalbėjo „Toyota Gazoo Racing“ padalinio vadovas Shigeki Tomoyama.
Tad dabar lieka atsakyti į vieną klausimą - ko mes galime tikėtis iš šio automobilių gamintojo? Neoficialių šaltinių teigimu, štai šiame koncepciniame modelyje sumontuota hibridinė jėgainė arba tam tikri jos komponentai gali pasirodyti naujos kartos „Toyota Supra“ modelyje, kurio automanų pasaulis laukia beprotiškai ilgai.
Įdomiausia yra tai, jog „Toyota“ atstovai apie šį modelį taip, lyg „GR Super Sport“ būtų kurtas su mintimi apie serijinę gamybą. Jeigu net „GR Super Sport“ nebus pradėtas gaminti, panašu, kad „Toyota“ ruošiasi labai stipriai pradžiuginti automobilių entuziastų pasaulį.
Koncepcinio automobilio specifikacijos:
Jėgainė | Variklio tipas | V6 su tiesioginiu įpurškimu ir dvejomis turbinomis |
Variklio tūris | 2,400 cc | |
Galia | Bendra galia:735kW/1000ps | |
Hibridinė sistema | Toyota Hybrid System - Racing (THS-R) | |
Padangos ir ratlankiai | 18×13J | 330/710R18 |
18×13J | 330/710R18 |