Ženevos automobilių parodoje galima pasigrožėti ne tik masinių automobilių premjeromis, bet ir tikrais automobilių inžinerijos ir prabangos sintezės stebuklais. Apie tokius superautomobilius būtų galima pasakoti labai daug. Tačiau šį kartą į vieną būrį mes surinkome galingiausius – jūsų dėmesiui siūlome pačius galingiausius variklius turinčių Ženevos premjerų dešimtuką.
Pradėsime nuo silpniausių. Tai „McLaren 650S“ su 650 a.g., po jo seka „ABT“ patobulinta „Audi ABT RS6-R” su 730 a.g., šiek tiek galingesnis yra Hamman Avantador Limited“ su 760 a.g. Šioje kompanijoje savotiškai atrodo visureigis su plytos aerodinamika „Brabus i-Buisiness G-Klasse“ (800 a.g.). Tiek pat arklio galių turi ultimatyvus „Pagani Zonda Revolucion“. „Quant Nano Flowcell“ savyje slepia jau 925 a.g., o „Zenvo ST-1“ galia – jau 1104 a.g. Specialios serijos „Bugatti Veyron Rembrandt“ savyje slepia tradicinius 1200 a.g., na o švedų „Koenigsegg One:1“ – 1360 a.g. Na o galingiausia premjera – „Mansory Karbonado GT“. Na o bendra viso dešimtuko galia – 9929 a.g.