Turbūt apie automobilio išvaizdą kalbėti net nereikėtų, nes ... patys matote ir suprantate, kad platūs sparnai, aerodinaminiai elementai ant priekinio buferio ir didžiulis suoliukas ant bagažinės dangčio atlieka tam tikrą funkciją.
Automobiliui, kuris važinėja bendro naudojimo keliuose, tokie atributai nereikalingi, tačiau kai lenktynių trasoje skrendi 200 km/val. greičiu, anksčiau išvardinti pagražinimai padeda mašiną prispausti prie kelio. Tai yra pagrindinė šių kėbulo detalių paskirtis.
O dabar išgirsite pačią smagiausią dalį - kas dedasi po variklio dangčiu. Nors automobilis vis dar turi „4G63“ benzininį agregatą, tačiau po gausybės tobulinimų ir mojavimų burtų lazdele, vos 2 litrų darbinio tūrio motoras išvysto net 753 arklio galias.
Pasiekti tokį rezultatą padėjo „Motec M800“ variklio kompiuteris, „Mahle“ stūmokliai, „Tomei“ variklio vožtuvų spyruoklės, „Tomei“ fiksatorius, „Tomei“ alkūninis velenas, „FB“ firmos GT35 turbina, „SARD“ 1000 cc purkštukai, „Kansai“ oro paėmimo sistema ir iš titano pagaminta išmetimo sistema.
Tačiau štai šis „Lancer EVO“ moka ne tik labai greitai pasiekti 200 km/val. greitį, bet ir įveikti sudėtingesnius posūkius. Tai nėra amerikietiškas „Muscle“ tipo automobilis, kuris išsigąsta pamatęs posūkį, atvirkščiai - į kelią „Lanceris“ kabinasi kaip katinas į linoleumą.
Už puikias valdymo savybes reikėtų dėkoti „6RS“ atviram diferencialui, itin lengviems „RE30“ ratlankiams ir „Ohlins“ firmos reguliuojamo aukščio ir kietumo amortizatoriams.