Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
apie kokius juodus darbus?
teisybe sneka, ant rato tik lengva sedet
Peržiūrėjau pabėgimo epizodą ir, reikia pripažinti, kad tai labai gera viešųjų ryšių priemonė - didelis pliusas Tomui, tik nesuprantu kaip juos abu paleido, gal kokį užstatą grupei paliko :), kad davė pasivažinėti tiek nedaug likus iki finišo, juk taip galima ir iki finišo atvažiuoti - pabėgo du asmeninės eigos specialistai... - žinoma, juos laikė matomumo ribose, tačiau efektas milžiniškas. Šis turas Pirmas kartas, kai galima pažvelgti į 2010 m. komandų dviračius, naują kovos aprangą 2010 m sezonui. Trek - specifika - dviraičiai pažymėti R ženklu - specialus komandos modelis, L. Armstrongas dar vežasi kažkokius ypatingus ratus. Kol kas sunku vertinti, bet peletone yra naujų ir beproto brangių modelių - tai absoliučiai geriausi gaminiai savo klasėje, dalis kompanijų nuo šių metų taiko absoliučiai novatoriškas technologijas ir standartus, nesuklysiu pasakęs, kad daugumos modelių mažmeninės kainos viršyja 6 tūkst. Eurų. Deje su liūdesiu vakar perskaičiau kad Wilier-Trestina dviarčių gamintojo (jais važiuoja Lampre komanda)įkūrėjas ir savininkas 71 metų Lino Gastaldello šeštadienį žuvo Trevizo mieste kelionėje į darbą partrenktas automobilio vairuotojo, Makedonijos piliečio :(.
neblogi dviraciai, noreciau tokio :)
Vertinu šias lenktynes, kaip labai svarbų įvykį ne tik todėl, kad važiuoja mūsų dviratininkas, bet ir todėl, kad jos labai gražiai buvo aprašytos šieme portale. Visada, esant galimybių, stebiu lenktynių transliacijas, kai kurias jų peržvelgiu žiemos sezono metu, gaila, kad šių neteko stebėti. Turėtų būti labai įdomus finišo epizodai, kai komandos kūrė alternatyvius finišo traukinius ir... nugalėdavo Columbia :(. Taigi, turime puikių naujienų ir blogų taip pat:
1. Tomas pravažiavo visas lenktynes, sunkiai dirbo ir buvo matomas (deje, fotografai jo per daug nelepino).
2. Komandos darbas styguojasi, ji yra viena lyderių ir Tomas svarbus žmogus.
Blogos naujienos:
1. Kaip ir tikėtasi labai stiprus Columbia finišo traukinys (jis bus toks pats stiprus ir klasikinėse lenktynėse, todėl reikės alternatyvių taktinių gudrybių);
2. Stebėtinai gera A. Greipel forma (nors gali kristi sezono eigoje).
Ir prašymas pasiūlymas žurnalistei - jeigu tenka pabendrauti su dviratininku tiesiogiai - gerai būtų paklausti - kokios sekančios lenktynės jo planuose - Malorca ar Kataro turas? (bus dar kelios mažesnės lenktynės saviatgalį Italijoje ir Prancūzijoje). Būtų labai įdomu sužinoti, nes juk ruošiamės sirgti.
1. Tomas pravažiavo visas lenktynes, sunkiai dirbo ir buvo matomas (deje, fotografai jo per daug nelepino).
2. Komandos darbas styguojasi, ji yra viena lyderių ir Tomas svarbus žmogus.
Blogos naujienos:
1. Kaip ir tikėtasi labai stiprus Columbia finišo traukinys (jis bus toks pats stiprus ir klasikinėse lenktynėse, todėl reikės alternatyvių taktinių gudrybių);
2. Stebėtinai gera A. Greipel forma (nors gali kristi sezono eigoje).
Ir prašymas pasiūlymas žurnalistei - jeigu tenka pabendrauti su dviratininku tiesiogiai - gerai būtų paklausti - kokios sekančios lenktynės jo planuose - Malorca ar Kataro turas? (bus dar kelios mažesnės lenktynės saviatgalį Italijoje ir Prancūzijoje). Būtų labai įdomu sužinoti, nes juk ruošiamės sirgti.
Labai dziugu, kad Balsas raso apie dviraciu sporta. Sekmes Tomui ir Radioshack komandai! kas del komentaru: labai juokinga, kai zmones, kurie niekad nevaziave plento dviraciu grupeje komentuoja ir kritikuoja. Cia tas pats, kas buti aklam ir komentuoti filmus:)
REKLAMA
REKLAMA
Tomas Vaitkus: „Tokie kaip aš atlieka daug juodo darbo“