• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Siekdamos padidinti turistų srautus iš tolimųjų rinkų, ypač Kinijos, Japonijos, JAV ir Kanados, trys Baltijos šalys turi veikti ne kaip konkurentės, o kaip partnerės, todėl Lietuvos, Latvijos ir Estijos turizmo rinkodaros veiksmai turi būti darnūs ir kryptingi. Dėl šios priežasties Jungtinio Baltijos šalių komiteto sprendimu kuriama strategija ir vystoma bendra Baltijos šalių turizmo rinkodara. Koncepcija „Three-in-One-Vacation“ jau buvo pristatyta tarptautinėse Niujorko, Berlyno turizmo parodose. Jos prezentacija šiemet įvyks ir turizmo galimybių pristatymo renginiuose turizmo verslui ir žiniasklaidai Kinijoje bei Japonijoje, Tokijo turizmo parodoje.

Siekdamos padidinti turistų srautus iš tolimųjų rinkų, ypač Kinijos, Japonijos, JAV ir Kanados, trys Baltijos šalys turi veikti ne kaip konkurentės, o kaip partnerės, todėl Lietuvos, Latvijos ir Estijos turizmo rinkodaros veiksmai turi būti darnūs ir kryptingi. Dėl šios priežasties Jungtinio Baltijos šalių komiteto sprendimu kuriama strategija ir vystoma bendra Baltijos šalių turizmo rinkodara. Koncepcija „Three-in-One-Vacation“ jau buvo pristatyta tarptautinėse Niujorko, Berlyno turizmo parodose. Jos prezentacija šiemet įvyks ir turizmo galimybių pristatymo renginiuose turizmo verslui ir žiniasklaidai Kinijoje bei Japonijoje, Tokijo turizmo parodoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Prognozuojama, jog Azijos bei Amerikos šalys artimiausiu metu generuos didžiąją dalį turizmo srautų prieaugio. Tad šią situaciją Lietuvai reikėtų tinkamai išnaudoti. Kinai ir japonai dažniausiai atostogauja ne vienoje, o 5-6 šalyse, todėl Baltijos šalys, bendradarbiaudamos, o ne konkuruodamos, suvienijusios savo finansinius išteklius ir rinkodarines pastangas, gali pasiekti žymiai geresnių rezultatų pritraukiant Azijos turistus. Apskritai kinų kalba esame apibūdinamos kaip „trys mažos šalys prie Baltijos jūros“, tad ir nusprendėme siūlyti atostogas „tris viename“ – vienos kelionės metu apsilankyti tiek pas mus, tiek pas latvius, tiek pas estus“,- tvirtina Valstybinio turizmo departamento direktorė R. Balnienė.

REKLAMA

Šiuo metu rengiami bendri turizmo rinkodariniai leidiniai japonų ir kinų kalbomis, išleisti žemėlapiai, rengiama suvenyrinė atributika, bendri parodų stendai. Leidiniuose Vilnius, Ryga ir Talinas prisistatys kaip itin žali, švarūs, inovatyvūs miestai, turintys Dainų šventes ir UNESCO saugomas sostines. Lietuva Azijos turistams gali būti patraukli dėl gintaro paveldo, krepšinio, sveiko maisto tradicijų nacionalinėje virtuvėje, prekybos centrų, lošimo namų ar unikalios galimybės pakilti virš senamiesčio oro balionu.

2012 m. Statistikos departamentas Lietuvos apgyvendinimo įstaigose užfiksavo didžiausią turistų iš Azijos augimą (+27,4 proc.), kai iš Europos ir Amerikos po +12 proc. Nors vieną naktį praleidusių Lietuvos apgyvendinimo įstaigose turistų iš Kinijos ir Japonijos Lietuvoje pernai padaugėjo vienodai – po 11 proc., turistų iš JAV skaičius liko beveik nepakitęs – tiek 2011 m., tiek 2012 m. šalyje apsilankė 25 tūkst. amerikiečių.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų