„Tokyo Auto Salon“ arba tiesiog „TAS“, nuolatos sugebėdavo parodyti ką nors naujo, dar nematyto ir unikalaus. Būtent šis bruožas „TAS“ parodą išskiria ne tik iš tų, kurios vyksta Azijoje, bet ir visame pasaulyje.
Vienas geriausių pavyzdžių, štai šis kabrioletas su „Mercedes Benz“ emblema. Jeigu įsižiūrėsite atidžiau - pamatysite, jog tai nėra tikras „Mercedes Benz“ kabrioletas. „Black Opal“ vardu pasivadinusi kompanija gamina sumažintas, japonų skoniui pritaikytas „Mercedes Benz“ modelių kopijas.
Japonai labai mėgsta senus europietiškus automobilius. Kiekvienais metais į Japoniją atvyksta didžiulis klasikinių ir istorinių automobilių kiekis. Pradedant „Volkswagen T1“, „Lancia Delta Integrale“, „Alfa Romeo GTV“ ir baigiant „Peugeot 205 GTI“ ar „Mercedes Benz SL“.
Japonijos ir viso pasaulio automanų pamėgtas „Initial D“ turi savo atskirą kampelį. Natūralu, jog „Initial D“ stende stovėjo pagrindiniam herojui priklausantis automobilis.
Parodykite bent vieną tarptautinę automobilių parodą, kurioje būtų eksponuojami štai tokie sunkvežimiai. Kaip pasakytų kolegos automanai - Only in Japan.
Užteks europietiškų automobilių. Jų ir taip netrūksta mūsų keliuose. Tad pasižiūrėkime į Japonijos automobilių pramonės atstovus, o tiksliau - įmones, kurios demonstravo savo produktus. Pavyzdžiui štai šis žavus „Suzuki“ hečbekas buvo apsilankęs „Birichino Special“ dirbtuvėse.
„Mandala Mantra“ - dar vienas, senajame žemyne mažai kam žinomas automobilių gamintojas, kuris specializuojasi sportiškų modelių gamyba.
„Tokyo Auto Salon“ parodoje netrūksta kontrastų. Jeigu viename kampe stovi blizgučiais pagardintas „Lamborghini Murcielago“, tai vos už keletos žingsnių stovės milžiniškas, visame pasaulyje žinomos įmonės stendas, kuriame bus eksponuojami ne tokie ryškūs modeliai.