• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

1910 m. įkurta „Morgan“ kompanija šiuo metu yra vienintelė britiška ir seniausia nepriklausoma automobilių gamintoja pasaulyje.

REKLAMA
REKLAMA

Viešnagės Ženevoje metu portalas balsas.lt pakalbino šios firmos atstovus – rinkodaros ir renginių koordinatorę Jayne Jones ir oficialaus tinklapio kūrėją Michaelą Smithą.

REKLAMA

Šalia klasikinės konstrukcijos – naujos technologijos

- Automobilizmo istorijos pradžioje D. Britanijoje buvo gausybė nepriklausomų gamintojų, tačiau iš visų jų išsilaikė tik „Morgan“. Kaip jums tai pavyko?

Michaelas Smithas: kaip išgyvenome? Mes privalome gaminti tradicinius automobilius, kuriuos žmonės myli. Tai kultinį statusą turintys modeliai, kurie laikui bėgant keitėsi labai nežymiai. Tuo pat metu judame į priekį, turime naują gamą „Aero“ modelių, sukonstruotų ant visiškai naujos važiuoklės naudojant jau kitokią technologiją. Galime atsinaujinti, tačiau tuo pat metu likti ištikimi patys sau. Manau, žmonės tai vertina.

REKLAMA
REKLAMA

- Kiek per visus tuos metus pasikeitė klasikinių kompanijos modelių gamybos technologijos?

M. S.: daug technologijų, kurias naudojome iš pirmuose kompanijos automobiliuose išliko, tačiau jas nuolatos tobuliname. Tuo pat metu „Aero“ modelių gamoje – daugybė naujų technologijų. Bendradarbiaujame su universitetais, inžinerijos biurais idant neatsiliktume nuo laikmečio ir galėtume būti konkurencingi. Modeliai garsėja ir savo dizainu, kuris nuolatos atnaujinamas, tačiau „Morgan“ DNR išlieka.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pelnas investuojamas į plėtrą

- Naujos technologijos reikalauja didelių investicijų. Kaip „Morgan“ randa tam pakankamai lėšų?

M. S.: turime labai stiprią plėtros komandą. Taip pat, esame nedidelė kompanija, todėl galime greitai parengti pakeitimus ir juos pritaikyti. Turime savo specialistų grupę − tai leidžia mums patiems atlikti tyrimų, tobulinimo darbus, savarankiškai testuoti naujus automobilius.

REKLAMA

Jayne Jones: mes gerai pažįstame savo klientus, kadangi turime 103 metų pažinties su jais patirtį. Siūlome gaminius, kurių tikrai žinome, jie nori. Automobilius žmonės perka ir brangina. Dažnai sūnus paveldi automobilį iš tėvo, todėl žinome į kuriuos modelius investuoti. Esame labai atsargūs leisdami pinigus.

REKLAMA

Turime fantastišką finansų vadovą, kuris kruopščiai prižiūri kaip panaudojamas kiekvienas pensas. Pinigai, kuriuos uždirbame grįžta atgal ir panaudojami naujos modelių gamos vystymui ar pažangių technologijų diegimui. Tokiu būdų per visus tuos metus mes ir išlikome. Automobiliai pagaminti rankomis, mūsų darbuotojai pažįsta klientus, žino, ko jie nori iš savo pirkinio.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Išlaiko vertę antrinėje rinkoje

- Kiek ilgai tektų klientams tenka laukti naujo „Morgan“?

J.J.: „Aero“ gamos modelio tektų laukti nuo 3 iki 6 mėnesių. Jei žvalgotės į klasikinių automobilių gamą – šis laikas sieks nuo 6 iki 12 mėnesių. Laukiančių sąrašas visuomet yra. Dėl to „Morgan“ yra trokštamas automobilis. Mes neperpildome rinkos − pagaminame tik tiek automobilių, kad patenkintume paklausą. Žinome, kaip reguliuoti rinką. Su nauja triračių gama pataikėme į visiškai naują pirkėjų grupę. Dažniausiai jie yra gerokai jaunesni, labiau besidomintys motociklais.

REKLAMA

- Ar „Morgan“ automobilis gali tapti gera investicija?

J. J.: be abejonės, tai puiki investicija. Jei automobilį prižiūrėsite, o jo rida nebus labai didelė, kuomet norėsite jį parduoti gausite daugiau pinigų, nei sumokėjote pirkdami. Taip yra dėl laukiančių automobilio klientų sąrašo – antrinėje rinkoje dabartinės gamos modelių kaina išlieka labai aukšta. Žmonės renkasi markę, ją vertina, nes gali iš to ir uždirbti. Nėra daug gamintojų, apie kuriuos galėtumėte pasakyti tą patį.

REKLAMA

Sukelia tik teigiamas emocijas

- Kokie yra „Morgan“ klientai jūsų akimis?

M. S.: daugumą žmonių, kurie atvyksta į mūsų gamyklą galima suskirstyti į dvi grupes. Vienoje iš jų tie, kurių seneliai arba tėvai anksčiau čia dirbo, todėl tai įtraukė ir juos. Tokie klientai jaučia kompanijai nostalgiją. Kiti susidomi pamatę, kokius naujus modelius mes turime, kokias technologijas pritaikėme, kiek pakeitėme dizainą. Kalbant apie gamyklos darbuotojus, manau, turime atvejų, kuomet trys tos pačios šeimos kartos vis dar čia dirba. Jaučiame maloni šeimos atmosfera ir manau, daugumą tai traukia.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

- Ką manote apie naujausias tendencijas automobilių industrijoje?

J. J.: esame automobilių parodoje, tačiau kuomet apsidairau aplinkui, viskas man atrodo taip pat. Tai ganėtinai nuobodu. Labai liūdna, kuomet kiti nepriklausomi gamintojai nyksta, tačiau mes stovime, išliekame išdidūs ir džiaugiamės galėdami čia būti.

REKLAMA

M. S.: vienas dalykas, kurį aš pastebėjau vairuodamas šiuos (rodo į šalia stovintį „Morgan“) automobilius, tai kad jie labai išsiskiria. Keliuose jų nedaug, kadangi automobilius surenkame rankomis. Dažnai žmonės sustoja gatvėje, fotografuoja, mojuoja rankomis. Tačiau visuomet draugiškai. Kuomet kas nors pravažiuoja dideliu sportiniu automobiliu galima pastebėti pavydo ar pykčio ženklų, tačiau su „Morgan“ taip nebūna.

J.J.: „Morgan“ priverčia žmonės nusišypsoti. „Porsche“ tokio efekto neturi.

 

 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų