Per pastaruosius porą metų „Fiat“ įrodė, kad ką jau ką, o parengti efektingas, žiūrovų dėmesį prikaustančias reklamos kompanijos rinkodaros skyrius tikrai sugeba. Savaime suprantama, nesėkmių pasitaiko net ir patiems geriausiems, tačiau pasimokę iš ne itin vykusio klipo su Jenifer Lopez italai daugiau klaidų nebedarė.
Praėjus lygiai metams po to, kai Los Andeželo automobilių parodos metu buvo pristatyta sportiškajam „500 Abarth“ hečbekui skirta reklaminė kampanija su modeliu Catrinel Menghia, tuo pačiu metu šiais metais „Fiat“ išplatino naują reklamą, skirtą atvirai to paties modelio versijai.
Naujasis klipas angliškai atitinkamai pavadintas „topless“, o tai lietuvių kalba reikštų maždaug tą patį kaip ir „mergina nevilkinti viršutinės bikinio dalies“. Reklamoje vėl nusifilmavo stulbinančios išvaizdos rumunų supermodelis, greta kurios pasirodė ir šelmiškas skorpionas. Tiems, kas nepastebėjo pažymėsime, kad šis gyvis yra „Abarth“ logotipo simbolis. Šį kartą įžūlus skorpionas padarė tai, apie ką atlikti su C. Menghios maudymosi kostiumu svajoja daugybė vyrų.
Verta paminėti ir tai, kad ankstesnė „Fiat“ reklama su minėtų rumunų supermodelių šių metų „D Show“ renginyje Detroite lapkričio 28 d. buvo išrinkta „Geriausia televizijos reklama“.
„Buvo puiku matyti vaizdo klipą, kuris buvo sukurtas su skurdžiu biudžetu neplanuojant parodyti per televiziją, gaunant tokį prestižinį apdovanojimą kaip „D Show“ skiriamas „Geriausios televizijos reklamos“ prizas“, − tuomet kalbėjo „Fiat“ ir „Chrysler“ koncerno vadovas Olivieris Francoisas.
„Seduction“ buvo sukurtas kaip vaizdo klipas, rodomas kartu su pranešimu apie modelį ir labai greitai išplito po internetą. Mūsų atstovams jis labai patiko ir dauguma panoro jį matyti televizijoje“, − pridūrė jis.
Kaip atrodo naujausia, kone nepriekaištinga „Fiat“ reklama, galite pažiūrėti patys:
Taip pat siūlome peržiūrėti ir kitas kartu su Los Andželo automobilių parodoje demonstruotais automobiliai amerikiečiams pateiktas reklamas: