Rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atlikta reklamos stebėsenos analizė parodė, kad šių metų sausio-vasario mėnesiais reklamos apimtys buvo 4 proc. mažesnės nei pernai analogišku laikotarpiu. Labiausiai šoktelėjo radijo reklamos apimtys - 35,2 proc. Tuo metu labiausiai mažėjo, iki 66,1 proc., apimtys lauko videoreklamos priemonėse.
TV reklamos apimtys, lyginant 2013 ir 2012 metų sausio-vasario mėnesių rezultatus, krito 4,5 proc. Per du 2013 metų mėnesius televizijoje buvo transliuoti 162 tūkstančiai reklaminių klipų.
Spaudos reklamos apimtys, lyginant 2013 ir 2012 sausio-vasario mėnesių duomenis, krito 6,4 proc. Laikraščiuose reklamos ploto mažėjimas buvo 6,2 proc., žurnaluose reklamos plotas smuktelėjo 6,8 proc. Laikraščiuose buvo išspausdinta 1 milijonas 821 tūkstantis, žurnaluose - 802 tūkstančiai kvadratinių centimetrų reklamos.
Radijo stotys per 2013 metų sausį-vasarį transliavo 845 tūkstančius sekundžių reklamos ir tai buvo 35,2 proc. reklamos daugiau nei per 2012-ųjų pirmuosius du mėnesius. Didesnį radijo apimčių augimą įtakojo 2013 metų pradžioje pradėta matuoti ZIP FM radijo stotis. Lyginant radijų stočių sąrašą be ZIP FM, per 2013 ir 2012 sausį-vasarį, radijo reklamos laikas išaugo 22,4 proc.
Per pirmuosius du šių metų mėnesius internete buvo užfiksuota 3,2 proc. daugiau reklamos negu per 2012 metų sausį-vasarį. Per šį laikotarpį buvo užfiksuota 590 tūkstančių reklamos vienetų (occurrencies).
Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant 2013 ir 2012 metų sausio-vasario mėnesių duomenis, krito 21,9 proc.
Lauko video reklamos ekranuose buvo transliuota 280 tūkstančių sekundžių reklamos. Palyginus su 2012 metų pirmaisiais dviem mėnesiais, lauko video reklamos apimtis sekundėmis krito 66,1 proc.
Per 2013 metų sausio-vasario mėnesius ant degalinių degalų pylimosi pistoletų buvo užklijuoti 9 tūkstančiai reklaminių lipdukų. Lyginant su 2012 metų sausiu-vasariu, šis rodiklis krito 3,5 proc.
Vidaus TV reklamos kiekis, lyginant 2013 ir 2012 metų sausio-vasario mėnesių duomenis, mažėjo 16 proc.
Kino reklama per pirmuosius du šių metų mėnesius, lyginant su 2012 metų sausiu-vasariu, krito 35,2 proc. Šiais metais per du mėnesius buvo parodyta beveik 25 tūkstančiai reklaminių klipų.
Šiemet į didžiausių pagal apimtis reklamuotojų trejetuką pateko "Tele2", "Studio Moderna" bei "Procter& Gamble". Vertinant pagal produktų grupes, daugiausiai reklamos generavo prekybos tinklai, mobiliojo ryšio bendrovės bei greitųjų kreditų įmonės.
TNS LT priklauso tarptautinei tyrimų kompanijai TNS Global, kuri turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. TNS atstovybės yra įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar".