Vokiški „BMW M5“ – net standartinėje komplektacijoje yra ambicijų nestokojantys ultimatyvūs automobiliai. Tačiau yra žmonių, kurie nori dar daugiau brutalios galios. Būtent jiems pagalbos ranką ištiesia automobilių perdirbėjai. Štai vos prieš keletą dienų pasakojome jums apie ultimatyvią naujausio „M5“ versiją pagal „Manhart Racing“, o dabar mūsų akis užkliuvo už senesnio, dar E60 kartos „M5“, prie kurio rankas prikišo „Evolve Automotive“ specialistai.
E60 gamykliniu indeksu žymėtas „M5“ įdomus tuo, kad jo ratus suka atmosferinis V10 tipo motoras. Šiame variklyje bavarai naudojo praktiškai „F1“ bolidų technologijas. Standartinis tokio „M5“ motoras leido džiaugtis 507 AG jėga. Tačiau tobulybei ribų nėra.
„Evolve“ specialistai nusprendė, kad paprasčiausiu keliu, kai prie variklio prijungiamas mechaninis kompresorius ar turbina, jie neis. Kompanijos inžinieriai čia pasuko klasikinio forsavimo keliu. Jie perdirbo įsiurbimo ir išmetimo kolektorius, alkūninio veleno grupę, skirstymo velenėlį ir kitus motoro komponentus. Rezultatas įspūdingas – 576 a.g. matuojant ant dinamometrinio stendo.