Šalies bilietų platinimo bendrovės „Tiketa“ apyvarta pirmąjį šių metų pusmetį augo daugiau nei 33 proc. ir pasiekė 14,8 mln. litų (2012 m. I pusmetį – 11,1 mln. litų), nors išplatintų bilietų skaičius, lyginant su praeitų metų tuo pačiu laikotarpiu, augo nežymiai – apie 2 proc. Per pirmąjį šių metų pusmetį „Tiketa“ išplatino šiek tiek daugiau nei 301 tūkst. bilietų (2012 m. – 294 835).
Ženkliai išaugusią apyvartą, visų pirma, lėmė nuolat didėjantis kokybiškesnių, masiškesnių ir brangesnių renginių skaičius. Bendrovės „Tiketa“ duomenimis, pirmąjį šių metų pusmetį vidutinė bilietų kaina augo 31 proc. ir pasiekė 49,2 litų, lyginant su 37,7 litų 2012 metų I pusmetį.
„Vidutinės bilieto kainos augimą stipriai lemia nuolat stiprėjanti renginių rinka sostinėje ir jos regione, ypač vienoje iš didžiausių Lietuvos arenų – Vilniaus „Siemens“ arenoje. Vien per pirmąjį 2013 metų pusmetį „Siemens“ arenoje įvyko tokie didžiules mases žmonių pritraukę renginiai, kaip „Disney on Ice“, Pasaulio karatė čempionatas, „Cirque du Soleil“ šou „Alegria“, Lotynų Amerikos šokių ansamblių čempionatas, Lanos Del Rey ir Bobby McFerrin koncertai. Nemažai patrauklių renginių arenoje jau numatyta ir ateinančiam pusmečiui: Tarptautinis vyrų krepšinio rinktinių turnyras, AM+FOJE, „Hurts“, „Scorpions“ koncertai“, – vardina bendrovės „Tiketa“ vadovas Andrius Žiauberis.
Bendrovės apyvartos didėjimą lėmė ir pastaruoju metu bendrovės įgyvendintos iniciatyvos bei įdirbis: vasario pabaigoje pristatyta unikali „Tiketos“ mobilioji programėlė, šiuo metu turinti beveik 10 tūkst. naudotojų, nuolatinės inovatyvių ir kūrybiškų rinkodaros sprendimų paieškos ir, be abejo, ilgametė patirtis Lietuvos pramogų rinkoje, skatinanti renginių organizatorių pasitikėjimą ir lojalumą.
„Esame vieni iš bilietų prekybos pradininkų Lietuvoje, todėl gerai išmanome Lietuvos pramogų verslo subtilybes. Platindami bilietus į tūkstančius renginių, galime lengviau išskirti veiksmus, lemiančius vieno ar kito renginio sėkmę, t. y. didesnį į jį parduotų bilietų skaičių. Be to, kuo toliau, tuo daugiau atitinkame įvairių tikslinių auditorijų poreikius – pas mus renginių pasiūla ir įvairovė nuolat auga“, – teigia A. Žiauberis.
Pirmąjį metų pusmetį „Tiketos“ renginių asortimentą papildė ledo ritulio klubų HC „Baltica“ ir Elektrėnų „Energija“ bei Daviso taurės varžybos, televizinis muzikinis projektas „X faktorius“, padaugėjo įvairių konferencijų, seminarų, kursų, festivalių, ekskursijų, ženkliai išaugo įvairių renginių organizatorių abonementų ir dovanų kuponų skaičius (ypač tų, kurie turi tęstinį repertuarą, t. y. teatrai, kino teatrai, krepšinio ir futbolo sporto klubai) ir kt.
Pasak A. Žiauberio, bendrovė visuomet stengiasi būti inovatyvi ir niekada nebijo investuoti. Vien per 2013 metų pirmąjį pusmetį į technologines ir rinkodaros priemones „Tiketa“ investavo daugiau kaip 0,5 mln. litų. Kurdama naujus produktus (tokius kaip „Tiketos“ aplikacija), bendrovė priversta nuolatos tobulinti ne tik rinkodaros priemones, bet ir technologinius – serverių sprendimus, todėl šiemet buvo pasirinktas naujas technologijų partneris ir ženkliai praplėstos „Tiketos“ galimybės: nuo galingesnių serverių, didesnių duomenų saugyklų iki platesnių ryšių kanalų.