Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Subaru" yra vienas iš tų automobilių gamintojų, kurie turi tam tikrą gerbėjų ratą. Anksčiau, kai gamintojas turėjo truputėlį kitokią misiją negu dabar, sulaukdavome įvairiausių „Impreza", „Legacy" ar net „Forester" modifikacijų su „STI" ženkliukais.
Kadangi laikai keičiasi, o gerbėjai ne, daugelis taip ir užstrigo ties „auksiniais" kompanijos modeliais. Vienas iš jų yra šis - „GC Impreza".
Nors daugelio akimis tai tėra „tiuninguota" ir pagražinta „Subaru", tačiau ši dviejų durų „Impreza" turi 2,5 litro benzininį variklį iš „GD Imprezos STI".
Aišku šis „STI" neprilygs techninėmis charakteristikomis naujos kartos „STI" modeliui, tačiau nemanome, jog naujasis modelis gali bent truputėlį šiam modeliui prilygti charakteriu, charizma ir išliekamąja verte.
Šaltinis : Stancenation
„Subaru" yra vienas iš tų automobilių gamintojų, kurie turi tam tikrą gerbėjų ratą. Anksčiau, kai gamintojas turėjo truputėlį kitokią misiją negu dabar, sulaukdavome įvairiausių „Impreza", „Legacy" ar net „Forester" modifikacijų su „STI" ženkliukais.
Kadangi laikai keičiasi, o gerbėjai ne, daugelis taip ir užstrigo ties „auksiniais" kompanijos modeliais. Vienas iš jų yra šis - „GC Impreza".
Nors daugelio akimis tai tėra „tiuninguota" ir pagražinta „Subaru", tačiau ši dviejų durų „Impreza" turi 2,5 litro benzininį variklį iš „GD Imprezos STI".
Aišku šis „STI" neprilygs techninėmis charakteristikomis naujos kartos „STI" modeliui, tačiau nemanome, jog naujasis modelis gali bent truputėlį šiam modeliui prilygti charakteriu, charizma ir išliekamąja verte.
Šaltinis : Stancenation