Praėjusiais metais leidinys „The Guardian“ Kanuose laimėjo du auksinius apdovanojimus už reklaminę kampaniją apie tris paršiukus. Šiuo metu garsus britų laikraštis paviešino savotišką tęsinį – provokacinę reklamą savo sekmadieninio leidinio „The Observer“.
REKLAMA
REKLAMA
Naujajame vaizdo klipe tvirtinima, kad „The Observer“ „nupirko“ kiekvieno brito išeigines. Daugiau nėra tikslo planuoti savo savaitgalį – utopijoje, parodytoje reklamoje, žmonės daro tai, ką jiems liepia laikraštis.
Trijų minučių trukmės vaizdo klipas skirtas kino teatrams ir gana efektingai „susuktas“ filmo anonso žanru. Tačiau ar patiks žmonėms pranešimas apie tai, kad savaitgalis jiems daugiau nepriklauso? Kiek efektyvi bus tokia provokacija?
REKLAMA