Įtakingame Jungtinės Karalystės ekonomikos savaitraštyje „the Economist“ pasirodžiusioje reklamoje Lietuva pristatoma kaip investuotojams patraukli šalis.
Reklaminę akciją šio leidinio verslo skiltyje inicijavo Lietuvos ekonominė plėtros agentūra (LEPA).
Kaip „Balsas.lt“ teigė LEPA atstovė ryšiams su visuomene Irma Juškėnaitė, ši Lietuvą reprezentuojanti trijų kartų reklaminė akcija kainavo 53 tūkst. svarų sterlingų.
„The Economist“ buvo pasirinktas tikslingai. Pagal investicijų skatinimo programą yra numatyta reklamuoti Lietuvą įtakinguose prestižiškuose leidiniuose, o „the Economist“ yra vienas iš tokių, kuris yra orientuotas į tikslinę auditoriją ir į verslo visuomenę.
Pasak I.Juškėnaitės, reklamoje Lietuva pristatoma kaip palanki investuotojams šalis, atitinka drąsios šalies įvaizdį ir yra suderinta su vyriausybine strategija.
Reklaminiu užrašu „Lithuania shines brighter on the investment map“ (Lietuva investicijų žemėlapyje šviečia ryškiau) mūsų šalis pristatoma kaip patrauklus ir perspektyvus kraštas, sakė ji.
Reklaminėje akcijoje vaizduojamas šaulys, į Lietuvą nusitaikęs esą dėl trijų dalykų: (1) dėl transporto ir logistikos centro, (2) dėl pasaulinę kategoriją atitinkančių žmogiškųjų išteklių ir (3) dėl mažos mokesčių apkrovos.
Reklamoje taip pat pažymima, kad nauja investicijų skatinimo programa investuotojams iš užsienio užtikrina išskirtinę naudą.
„Balsas.lt“ primena, kad šalies įvaizdžio kūrimo klausimas sulaukė daug debatų ir ginčų.
Ne per seniausiai premjero Gedimino Kirkilo vadovaujama Įvaizdžio formavimo komisija iš visų pasiūlymų atrinko du mūsų šalį reprezentuoti galinčius logotipus.
Iniciatyvos esmė buvo suformuoti Lietuvos kaip drąsios šalies įvaizdį.
Viename iš jų šalia Lietuvos vardo įvairiaspalvėmis raidėmis angliškai užrašytas žodis „Eime“, antrajame – angliškas Lietuvos vardas sudėliotas ant spalvingų trimačių geometrinių figūrų.
Politologas Antanas Kulakauskas naujienų portalui „Balsas.lt“ sakė, kad pati nuostata pateikti Lietuvą kaip drąsią šalį kelia šypseną. Jo nuomone, ypatinga drąsa nėra nei Lietuvos, nei lietuvių bruožas. „Be abejo, atskirais istorijos momentais mes tikrai rodėme drąsą, tačiau ar to pakanka teiginiui, kad esame drąsesnis už kitus?“ - klausė politologas.
Lietuvos prekės ženklą finansuoja Europos Sąjunga. Šiam projektui iš viso skirta 1,14 mln. litų.