Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Nacionalinės kelių eismo saugumo administracijos (angl. NHTSA) atliktų nepriklausomų saugumo bandymų metu „Tesla Model X“ gavo maksimalų 5 žvaigždučių įvertinimą visose kategorijose ir subkategorijose.
Anot gamintojo, tai pirmasis SUV klasės automobilis, NHTSA bandymuose įvertintas tokiais aukštais balais. Remiantis saugumo testų rezultatais, „Model X“ yra saugiausias kada nors administracijos bandytas SUV modelis, pasižymintis mažiausia sužeidimų tikimybe avarijos atveju, ir šiuo atžvilgiu saugumu nusileidžiantis tik „Tesla Model S“.
Gamintojo atstovų teigimu, „Model X“ elektromobilio saugumo paslaptis yra standi, sutvirtinta baterija, sumontuota po automobilio grindimis ir lemianti ypatingai žemą svorio centrą. Ši ypatybė užtikrina mažiausią apsivertimo tikimybę, lyginant su kitais NHTSA bandytais SUV klasės automobiliais.
Devyniose bandymų subkategorijose, įskaitant priekinį smūgį 56 km/val. greičiu, šoninį smūgį į stulpą tiek vairuotojo, tiek keleivio puse 32 km/val. greičiu, ar apsivertimo testą, „Model X“ surinko maksimalų įvertinimą. Tokie rezultatai, anot gamintojų, „Tesla Models X“ keleiviams suteikia net 93% tikimybę išvengti rimtų sužalojimų avarijos atveju.
Nacionalinės kelių eismo saugumo administracijos (angl. NHTSA) atliktų nepriklausomų saugumo bandymų metu „Tesla Model X“ gavo maksimalų 5 žvaigždučių įvertinimą visose kategorijose ir subkategorijose.
Anot gamintojo, tai pirmasis SUV klasės automobilis, NHTSA bandymuose įvertintas tokiais aukštais balais. Remiantis saugumo testų rezultatais, „Model X“ yra saugiausias kada nors administracijos bandytas SUV modelis, pasižymintis mažiausia sužeidimų tikimybe avarijos atveju, ir šiuo atžvilgiu saugumu nusileidžiantis tik „Tesla Model S“.
Gamintojo atstovų teigimu, „Model X“ elektromobilio saugumo paslaptis yra standi, sutvirtinta baterija, sumontuota po automobilio grindimis ir lemianti ypatingai žemą svorio centrą. Ši ypatybė užtikrina mažiausią apsivertimo tikimybę, lyginant su kitais NHTSA bandytais SUV klasės automobiliais.
Devyniose bandymų subkategorijose, įskaitant priekinį smūgį 56 km/val. greičiu, šoninį smūgį į stulpą tiek vairuotojo, tiek keleivio puse 32 km/val. greičiu, ar apsivertimo testą, „Model X“ surinko maksimalų įvertinimą. Tokie rezultatai, anot gamintojų, „Tesla Models X“ keleiviams suteikia net 93% tikimybę išvengti rimtų sužalojimų avarijos atveju.