• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Fiksuotojo ryšio rinkoje dominuojanti bendrovė "Teo LT", sulaukusi priekaištų dėl neva nukopijuoto naujojo savo prekės ženklo, buvo susidūrusi su kliūtimis ir registruojant savo naująjį pavadinimą.

REKLAMA
REKLAMA

"Dviejose Europos Sąjungos (ES) šalyse veikė įmonės panašiais pavadinimais, todėl mums reikėjo išsipirkti teises į "Teo LT" vardą", - žurnalistams sakė "Teo LT", kuri iki balandžio pabaigos vadinosi "Lietuvos telekomas", generalinis direktorius Arūnas Šikšta.

REKLAMA

Pasak jo, su šiomis įmonėmis buvo susitarta ir šiuo metu baigiamos su tuo susijusios teisinės procedūros.

"Teo LT" neatskleidžia, dėl kurių konkrečiai ES įmonių bendrovė turėjo problemų, tačiau nurodo, jog jos užsiima gamyba.

"Teo LT" teigia, kad naująjį savo pavadinimą išsirinko iš 500 variantų, o tyrimus, kuriais buvo siekiama išsiaiškinti kokias asociacijas sukelia naujasis vardas, atliko Baltijos šalyse, JAV ir Didžiojoje Britanijoje.

REKLAMA
REKLAMA

Tuo tarpu prekės ženklas, "Teo LT" teigimu, buvo kurtas Lietuvoje, konsultuojantis su Lietuvos grafinio dizaino asociacija.

Žiniasklaidoje šią savaitę skelbta, kad naujasis "Teo LT" prekės ženklas itin primena pasaulinio telekomunikacijų koncerno "NextiraOne" logotipą. "Teo LT" logotipe dešiniajame viršutiniame kampe pakreiptoje plokštumoje devyni taškai išdėstyti panašiai, kaip ir "NextiraOne" prekės ženkle.

"Teo LT" prekės ženklą ir įmonės produktų ženklus kūrė reklamos agentūra "DDB Lietuva".

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų