• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Bendrovė „TeliaSonera“ pranešė specialiai visiems „Eurovizijos“ gerbėjams sukūrusi ir pristačiusi interneto platformą, kurioje dainų konkurso gerbėjai ras išsamią informaciją apie artėjantį renginį.

REKLAMA
REKLAMA

Apie gegužės viduryje Švedijoje, Malmėje, vyksiančią „Euroviziją“ šiemet gali ir turi žinoti visi. Tokį tikslą užsibrėžė pagrindinė šio dainų konkurso partnerė, viena iš didžiausių Europoje telekomunikacijos kompanijų „TeliaSonera“ grupė, į kurią įeina ir „Omnitel“, sakoma bendrovės pranešime.

REKLAMA

Per televiziją rodomas „Eurovizijos“ dainų konkursas yra vienas didžiausių tokio pobūdžio renginių Europoje. Apie jį kalba, jį aptarinėja daugybė žmonių – ne tik tarpusavyje, bet ir interneto erdvėje. Siekdama, kad šiemet „Eurovizija“ būtų patraukliausias ir žinomiausias renginys interneto erdvėje, kad informacija apie jį būtų dalijamasi labiausiai, „TeliaSonera“ skelbia pasitelkusi ir savo tarptautinį telekomunikacijų tinklą, ir technines žinias.

REKLAMA
REKLAMA

„Šių metų „Eurovizijos“ dainų konkursui sukūrėme pasaulinę socialinę platformą, todėl visi gali bendrauti ir dalytis informacija vieni su kitais. Specialiai šiam konkursui sukurtoje interneto svetainėje rasite išskirtinės medžiagos: mūsų parengtus interviu su konkurse dalyvaujančiais dainininkais ir tiesiogines transliacijas, nuotraukų ir reportažų, pasisakymų socialiniuose tinkluose ir unikalių akimirkų iš finalui besirengiančių dainininkų gyvenimo“, – sakė šio „TeliaSonera“ projekto vadovė Piret Mürk Dubout.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nuo gegužės 11 dienos interneto svetainėje prasidės tiesioginės transliacijos iš „TeliaSonera“ Purpurinės stiklo studijos Gustavo Adolfo Torgo arenoje Malmėje, kur šiemet vyks „Eurovizijos“ dainų konkursas. Bus rodomi interviu su konkurse dalyvaujančiais dainininkais, jų pasirodymai. Mobili 4G operatorių ir žurnalistų komanda fiksuos bei su visais Europos gyventojais dalinsis ir kitais „Eurovizijos“ kaimelio scenoje bei Malmės arenos užkulisiuose vyksiančiais įdomiais įvykiais. Visa medžiaga 100 Gb/s optiniu kabeliu bus siunčiama į „TeliaSonera“ studiją Stokholme ir skelbiama „YouTube“ bei „Spotify“ tinkluose, taip pat per „Telia Digital-TV“.

„Eurovizijos“ dainų konkursą stebi daugiau kaip 125 milijonai žiūrovų. Esame vienas iš trijų didžiausių IP tiekėjų pasaulyje, jungiame 345 milijonus vartotojų. Turėdami tokį tinklą ir technologijas šioje svetainėje tikimės daugiau kaip 10 milijonų peržiūrų. Mes tikrai padarysime „Eurovizijos“ dainų konkursą ypatingą!“, – sakė P. Mürk Dubout.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų