„Suprantame, kad Kazachijoje kilę neramumai ir susiklosčiusi įtempta situacija gali kelti nerimą dėl šioje šalyje esančių artimųjų ir draugų saugumo. „Telia“ niekada nepalieka savo klientų, kurie patenka į visiškai neprognozuojamą padėtį, todėl norime padėti tiek privatiems klientams, tiek verslui bendrauti su savo artimaisiais ir dalintis būtina informacija nemokamai“, – sako verslo klientų vadovas Daniel Karpovič.
Klientai susisiekti su savo artimaisiais ir draugais, esančiais Kazachstane, galės tiek iš mobiliojo, tiek iš fiksuotojo ryšio tinklo skambučiais ar SMS žinutėmis. Ten šiuo metu esantys žmonės galės nemokamai skambinti ir siųsti SMS į Lietuvą, priimti iš čia ateinančius skambučius, taip pat skambinti ir susirašinėti SMS su kazachiškais numeriais.
Nemokami skambučiai ir SMS tarp Lietuvos ir Kazachstano galios privatiems ir verslo klientams, turintiems abonentinius fiksuotojo ir mobiliojo ryšio planus, įskaitant ir išankstinio „Ežio“ bei „Extra“ mokėjimo paslaugų vartotojus.