• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Buitinės technikos pardavėjai praėjusius metus vadina kaip niekada gerais, o į šiuos irgi žvelgia su atsargiu optimizmu.

REKLAMA
REKLAMA

Tikėtis, kad žmonės pirks tiek, kiek pernai, esą per drąsu, bet keli būsimi šių metų įvykiai leidžia prognozuoti, kad vėl bus nupirkta daug televizorių, praneša LTV „Panorama“.

REKLAMA

2011 metus buitinės technikos pardavėjai lygina su banguojančia jūra. „Topo grupės“ vadovo Aurelijaus Rusteikos teigimu, šluote šluoti televizoriai, tačiau Lietuvos krepšinio rinktinei pasitraukus iš kovos dėl medalių, pirkimas iškart sustojo.„Prognozavome apie 40 proc. rinkos augimą, o ji augo apie 13 proc. Ir iš tikro galvojau, kad tai labai geros tendencijos. Pirmas pusmetis ypatingai buvo geras pardavimais, nes rinkos pardavimai augo apie 20 proc. Prasidėjus niūrioms Europos prognozėms ir lietuviai sureagavo labai greitai – nustojo pirkti, sumažėjo pirkimai. Tačiau Kalėdos vėl buvo stebuklingos, kokių mes nematėme jau daug daug metų“, – teigė A. Rusteika.

REKLAMA
REKLAMA

Tačiau pernai „Topo grupės“ parduotuvėse nepaklausūs buvo DVD grotuvai, monitoriai, rašaliniai spausdintuvai.

Geri 2011-ieji buvo ir „Elektromarkt“ tinklui. Jis pasiekė 120 mln. litų apyvartą – 35 proc. didesnę nei 2010-aisiais.

„Daugiausiai augimas susijęs su krepšinio čempionatu. Be abejo, augo rinka – apie 20 proc. Na, ir geros akcijos ir kainos“, – sėkmės priežastis vardijo „Elektromarkto“ atstovas Ruslanas Kovaliovas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Avitelos“ pardavimai pernai augo ketvirtadaliu, o prie to prisidėjo ir trejus metus vykdyta tinklo plėtra. Tačiau šiemet tokio augimo nebesitikima.

„2012 metais neplanuojam tokių didelių augimų kaip pernai metais, nesam taip optimistiškai nusiteikę. Tačiau manom, kad televizorių pardavimai turėtų augti dėl trijų pagrindinių priežasčių: Europos futbolo čempionato artėjančio, olimpinių žaidynių ir, natūralu, dėl pagrindinio įvykio kitais metais Lietuvoje – analogo išjungimo“, – kalbėjo „Avitelos“ generalinis direktorius Tadas Jankauskas.

Metų desertu buitinės technikos pardavėjai vadina kavos aparatų, džiovyklių, planšetinių kompiuterių ir indaplovių pardavimų augimą.

Arnas Mazėtis, Marija Gabrienė

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų