Vaikams skirtų produktų reklama televizijoje – neišsemiama galimybė verslininkams.
Po britų dienraščio „The Guardian“ žurnalistės Zoe Williams straipsnio „Būkime atviri“, kuriame ji narpliojo vaikams skirto greitojo maisto televizijos reklamų klausimą, publikavimo laikraščio redakcija sulaukė dviejų atsakomųjų laiškų.
Z. Williams savo straipsnyje iškėlė keletą minčių, pavyzdžiui, kad vaikai yra labiau veikiami reklamos, o tėvų pastangos pratinti atžalas prie sveikos gyvensenos ir visaverčio maisto suniokojamos reklamų, pristatančių greitąjį maistą kaip labiau trokštamą nei sveiką.
„Z. Williams kaltinimai, kad greitojo maisto rinkodara ir reklama yra kone neprižiūrimos, trumparegiški, − viename iš laiškų atkirto Pasaulio vartotojų organizacija generalinis direktorius Joostas Martensas. − Vis dėlto ši tema dabar aktuali. Tokios kompanijos kaip „Kelloggʼs“, „McDonald's“, „Coca-Cola“ ir „Nestle“ kasmet išleidžia milijardus, kad įtikintų vaikus vartoti daug cukraus, druskos ir riebalų turintį maistą. Mes stebime šios rinkos reklamos kampanijas.“
Didžiosios Britanijos vaikiško maisto kompanijos koordinatorė Jackie Schneider savo laiške taip pat išreiškė susirūpinimą: „Vaikai yra neapsaugoti, nes produktų pateikimas televizijoje dažnai neleidžia atskirti, kad tai reklama.“ Jos teigimu, toks greitojo maisto reklamos ribų ištrynimas ilgainiui gali labai pabloginti vaikų sveikatą.