• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vyrauja įsitikinimas, jog darbdaviams sergantys darbuotojai – tikra našta. Dėl šios priežasties dažnai užklupus gripui negalavimai yra, tiesiog, nepaisomi ir darbuotojai kankinami nepakeliamos slogos ar karščiavimo keliauja į darbą.

Vyrauja įsitikinimas, jog darbdaviams sergantys darbuotojai – tikra našta. Dėl šios priežasties dažnai užklupus gripui negalavimai yra, tiesiog, nepaisomi ir darbuotojai kankinami nepakeliamos slogos ar karščiavimo keliauja į darbą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kodėl taip neatsakingai elgiamasi su sveikata? Tai skatina baimė prarasti darbą, dalį pajamų, tačiau ar išties situacija tokia nevaldoma? Galbūt tai tik darbuotojų klaidingi įsitikinimai? Pakalbinus darbdavius, pasirodo, tokios baimės yra išties nepagrįstos, o ir patys darbuotojai ilgainiui ima atidžiau rūpintis savo bei aplinkinių gerove. Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ yra atsakinga už nemažo būrio darbuotojų sveikatą, tad kaip pavyksta su tuo susitvarkyti?

REKLAMA

„Mūsų įmonėje įprasta, jog susirgus darbuotojui raginame jį likti namuose, gydytis ir pailsėti. Galiausiai, juk jis gali užkrėsti kolegas, o tai pridarys tik dar daugiau problemų. Jei prastai pasijuntama darbo metu, taip pat nedelsiant siūlome keliauti namo ir rūpintis savimi. Mums svarbi darbo kokybė, o ji priklauso nuo darbuotojų savijautos, tad privalome jais itin atidžiai rūpintis“, – pasakoja „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas.

REKLAMA
REKLAMA

Paslaugų kokybė pirmoje vietoje

Užkrečiamųjų ligų ir AIDS centras (ULAC) primena, jog gripo virusas gali plisti trimis pagrindiniais būdais: tiesioginiu (kai infekuotas asmuo nusičiaudi kitam tiesiai prie akių, nosies ar burnos), oro lašeliniu ir nuo rankos į burną, nosį ar akis (nuo užterštų paviršių ar tiesiogiai paspaudžiant rankas). Taigi, tai tik patvirtina, jog susirgus, darbuotojams tinkamiausia išeitis – likti namuose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Su puolančiomis gripo epidemijomis susitvarkome, kadangi kiekvienais metais esame tam pasiruošę. Juk normalu, kad žmonės serga, tai yra dalis mūsų gyvenimo, tad užklupus ligoms susirgę darbuotojai visada skatinami ir raginami gydytis namuose, kad vėliau su nauja energija vėl galėtų kibti į darbus ir kokybiškai atstovausi mūsų įmonę. Suprantama, kad jei darbuotojas ateina į darbą varvančia nosimi, ašarotomis akimis jis tinkamai negali atlikti savo darbo, o paslaugų kokybė mums visada pirmoje vietoje“, – teigia S. Baranauskas.

REKLAMA

Skiepai nuo gripo pasiteisina

Pasiteiravus pašnekovo, kaip patys „Tele2“ darbuotojai geba pasirūpinti savo sveikata, A. Baranauskas tvirtina, jog šie į savo sveikatą žvelgia pakankamai atsakingai, tačiau nepaisant to ir patys vadovai neužmiršta pasirūpinti savo darbuotojų sveikatos gerove ir vis priminti, jog tai neatsiejama darbo dalis.

„Ypatingai per didžiąsias gripo epidemijas įmonė suteikia galimybę darbuotojams pasiskiepyti. Pavyzdžiui, buvo atvejis, kada visi kolegos pasiskiepijo ir šis sprendimas išties pasiteisino. Taip pat susirgus darbuotojui, laukiant kol Sodra apmokės, pirmąsias dienas apmokame mes patys“, – sako „Tele 2“ korporacinės komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų