Apklausų duomenys rodo, kad per 60 proc. vartotojų mano, jog „Tele2“ siūlo geriausią rinkos kainą. Ryšio ir paslaugų kokybė paskutinių tyrimų duoenimis nuo kitų ryšio paslaugas teikiančių bendrovių atsilieka nežymiai ir tik kai kuriais aspektais. „Tele2“ ryšys apima 70 proc. Lietuvos teritorijos.
Bendrovės klientų skaičius per metus išaugo 3 proc. ir birželį siekė 1,81 mln.
„Tele2“ atstovai pastebi, kad ypač jaučiamas verslo klientų, pradedančių naudoti ryšio kompanijos paslaugas. Jų skaičius „Tele2” pasiekė 126,6 tūkst. ir buvo 16,2 proc. didesnis nei prieš metus.Tyrimų bendrovės RAIT duomenimis „Tele2“ užima apie 50 proc. rinkos. Nors kitos ryšio kompanijos taip pat gali pasigirti užimantys didelę rinkos dalį, „Tele2“ atstovų teigimu, jų kompanijos paslaugomis klientai naudojasi iš tikrųjų, o ne tik turi nenaudojamus telefono numerius išankstinio apmokėjimo kortelių pavidalu.
Pasak bendrovės atstovų, daugiau nei pusė klientų naudojasi išmaniaisiais telefonais.
Pereinančių iš kitų kompanijų į „Tele2“ klientų skaičius lyginant su praėjusių metų antru ketvirčiu šiek tiek sumažėjo, tačiau išliko aukščiausias iš visų kompanijų – per 13 tūkst.
Lyginant 2012 m. antru ketvirčiu, pajamos išaugo 10,7 proc. ir veiklos pelningumas išliko stabilus. 2012 m. antrąjį ketvirtį grynasis pelnas sudarė 92,8 mln. litų, šiais metais jis pasiekė 101,2 litų. Tai lėmė išaugęs klientų skaičius ir paslaugų vartojimo mastai.