Toliau auga ir prakalbamų minučių skaičius. Jų „Tele2“ klientai prakalbėjo 973,2 mln. Tai yra 7,5 proc. daugiau nei prieš metus (904,5 mln. minučių).
Pasak „Tele2“ generalinio direktoriaus Petro Masiulio, žmonės galėjo dar laisviau naudotis ryšio paslaugomis dėl mažėjusių kainų – per metus „Tele2“ ryšio paslaugas atpigino vidutiniškai 15 procentų.
„Konkurencija mobiliojo ryšio rinkoje toliau stiprėja, dėl to laimi vartotojai. Augantis naudojimasis paslaugomis rodo, kad padarėme paslaugas dar labiau prieinamas. Toliau gerinome ryšio kokybę bei aprėptį ir mažinome kainas. Labiausiai pigo mobilusis internetas, o juo naudotis jau galima beveik visur Lietuvoje, todėl ši paslauga ypač išpopuliarėjo“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Bendrovė toliau didino klientų skaičių. Birželio pabaigoje jų skaičius pasiekė 1,864 mln. Tai yra 3 proc. daugiau nei prieš metus.
Ypač aktyviai „Tele2“ rinkosi verslo klientai. Jų per metus padaugėjo 11,2 proc. ir dabar yra 140,8 tūkst.
Daugiausia numerius perkeliančių klientų šiemet atėjo į „Tele2“. Operatoriaus klientų skaičius dėl numerių perkėlimo išaugo beveik 11,3 tūkst.
Bendrovė tęsė investicijas į mobiliojo ryšio ir interneto tinklų plėtrą. Per ketvirtį tam skirta 9,9 mln. litų.
Atnaujintas „Tele2“ tinklas leidžia laisvai naudotis mobiliuoju internetu beveik visoje Lietuvoje. Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, „Tele2“ 3G ryšio tinklas dengia 90,9 proc. šalies teritorijos ir yra antras didžiausias Lietuvoje.
Dėl mažintų paslaugų kainų „Tele2“ pajamos Lietuvoje antrąjį ketvirtį buvo 4,3 proc. mažesnės nei prieš metus – 127 mln. litų. Bendrovės EBITDA (pelno prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) marža liko aukšta ir siekė 38,4 proc. – 48,4 mln. litų.
Iš viso pirmąjį pusmetį „Tele2“ pajamos sudarė 246 mln. litų ir buvo 2,6 proc. mažesnės nei praėjusiais metais. Bendrovės pusmečio EBITDA marža siekė 37,1 proc. – 90,6 mln. litų.
Bendrovės „RAIT“ birželį atliktos apklausos duomenimis, „Tele2“ yra populiariausias operatorius Lietuvoje – iš viso „Tele2“ užima 53,5 proc. Lietuvos mobiliojo ryšio rinkos.