„Mūsų klientai tampa vis reiklesni, jiems šiuo metu svarbiausia patraukli kaina. Šių metų trečiojo ketvirčio rezultatai rodo, kad įmonė nuosekliai auga. Ateityje planuojame toliau gerinti ryšio kokybę bei įdiegti daugiau naujovių“, - sakė P. Masiulis.
Apklausos rezultatai rodo, kad 62,2 proc. (5 proc. daugiau nei pernai) klientų mano, kad „Tele2“ kainos yra geriausios. Bendrovė išlieka ir mobiliojo ryšio rinkos lydere – jos klientai sudaro daugiau nei 51 proc. visų mobiliojo ryšio vartotojų Lietuvoje.
Pagal paskutinė „DDB“ Brand Capital“ tyrimą, Lietuvoje 28 proc. žmonių mėgsta „Tele2“ - dvigubai daugiau nei kitus ryšio operatorius.
Augo tiek pajamos, tiek klientų skaičius
Lyginant su pernai metų trečiuoju ketvirčiu, „Tele2“ klientų skaičius išaugo 4,3 proc. ir perkopė 1 mln. 810 tūkst. vartotojų. 13 proc., iki daugiau nei 129 tūkst. išaugo verslo klientų skaičius. Tai pasiekti, anot „Tele2“ Komercijos departamento direktoriaus Petro Kirdeikos, leido investicijos ir dėmesys paslaugų kokybei bei verslo klientų siekis už tą pačią paslaugą išleisti mažiau.
Taip pat „Tele2“ vis dar pirmauja ir pagal pereinančių iš kitų bedrovių klientų skaičių. Nors skaičius lyginant su pernai metų tuo pačiu laikotarpiu truputi sumažėjo, tačiau vis vien gerokai lenkia kitų bendrovių rodiklius.
Bendrovės pajamos trečiąjį ketvirtį išaugo 7,7 iki 386,4 mln. litų. P. Kirdeika sakė, kad pajamų augimą lėmė didesnė išmaniųjų, brangesnių telefonų paklausa.
Atieties planai
Ateityje planuojama LTE plėtra arba 4G ryšys. Bendrovei jau yra suteiktas leidimas naudoti dažnius 800 MHz ruože. Tai, pasak benrovės atstovų, ypač aktualu užmiesčio vietose. LTE ryšys bus pradėtas naudoti kitąmet.
Artimiausiu metu „Tele2“ taip pat pasiruošusi įdiegti mobiliojo apmokėjimo paslaugas.