Pranešama, kad po antrojo greičio ruožo FIA techninis delegatas, atsakingas už „Magneti Marelli“ duomenų kaupiklius, nuėjo patikrinti N.Al-Attiyah automobilio. Ten komanda jam pranešė, kad pamiršo prijungti duomenų kaupiklį prieš antrojo etapo startą, todėl visą greičio ruožą įveikė pažeisdama techninį reglamentą. Dėl šios priežasties nebuvo išsaugoti duomenys apie automobilio parametrus ir negalėjo patikrinti, ar turbinos slėgis greičio ruožo metu atitiko nustatytus reikalavimus.
Jeanas-Marcas Fortinas paaiškino, kad tai yra ne lenktynininkų, o mechanikų klaida. Jo teigimu, mechanikai kiekvieną naktį atjungia duomenų kaupiklį dėl saugumo ir šį kartą ryte pamiršo jį vėl prijungti. J-M.Fortinas pažadėjo, kad nuo šiol asmeniškai rūpinsis, kad minėtas įrenginys būtų prijungtas prieš greičio ruožo pradžią.
Dėl tokio pažeidimo N.Al-Attiyah grėsė net diskvalifikacija, tačiau teisėjai, įvertinę lengvinančias aplinkybes, nusprendė apsiriboti 5000 eurų bauda. Teisėjai pažymėjo, kad Dakaro lenktynės yra ilgos, jas sudaro 12 etapų, o pažeidimas buvo pastebėtas po 2-ojo etapo. Pirmajame etape ekipažas nepadarė jokių nusižengimų, o ir duomenų kaupiklio neprijungimas buvo ne piloto ir šturmano, o komandos mechanikų klaida. Taip pat pažymėta, kad „Toyota“ greitai pripažino klaidą ir pažadėjo, jog tai nepasikartos ateityje.
Tiesa, teisėjai pridėjo, kad už dar vieną tokį nusižengimą N.Al-Attiyah gautų griežčiausią įmanomą bausmę – diskvalifikaciją.
N.Al-Attiyah antrajame greičio ruože finišavo antras, 3 min. 16 sek. pralaimėjęs prancūzui Sebastienui Loebui. Tiesa, bendroje įskaitoje katarietis prieš varžovą turi 9 min. 16 sek. persvarą.
Priminsime, kad „Audi“ atstovai N.Al-Attiyah kaltino sukčiavimu po pirmojo etapo, kai jis sugebėjo rasti paslėptą kelio tašką, o jo konkurentai toje vietoje klaidžiojo dešimtis minučių ar net valandas.